Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko kauneusvinkkejä? Tässä Johanna Tukiaisen kauneusvinkit!!

Vierailija
04.10.2008 |

Check this out :

Minulla on muutamia tärkeitä kauneudenhoitokikkoja, jotka olen huomannut toimivat erittäin hyvin. Itseasiassa niitä on paljonkin, mutta tässä muutama:

- Pitkä yöuni, jos sellaista ei ole mahdollista saada, niin pitkät päiväunet

- Rakastelu ja rakastaminen kaunistaa, mutta jos niitä ei ole saatavilla, niin kauneushoidot, matkustelu ja shoppailu auttaa kummasti!

- Rusketus kaunistaa aina ihmistä, sekä miestä että naista. Se tekee seksikkään näköiseksi. Jos pelätään ennenaikaista vanhemista, niin sitten keinotekoisesti pitää hankkia rusketus. Mutta valkoinen iho ei ole kenelläkään erityisen viehättävää, paitsi ehkä joskus barokki ajalla sitä suosittiin ja joillakin naisilla se on kaunista, kuten Helena Lindgrenillä.

- Liika laihuus, eikä liika lihavuus ole kaunista, minusta kauniisti ja terveesti pyöreä nainen on kaunis. Jos tsekataan Dollsien tanssijoita, niin harva varmasti sanoo kyseessä olevan vastenmielisen näköinen nainen.

- Suosin itse pitkää tukkaa naisella. Kyllä hiukset voivat olla lyhyetkin, mutta pitkä tukka on kuin naisen kruunu mitä Raamatussakin taidettiin jo sanoa.

Siksi olen ihan riippuvainen hiustenpidennyksistä, oma suomalainen hiuslaatu ei kasva kunnolla ja se on päätä roikkuvaa latteaa sorttia helposti. Pidennys on aina näyttävämpi. Monessa tapauksessa luonnollisuus ei välttämättä kaunista, vaan nimenomaan päinvastoin. Juuri siksi ulkomaiset pärjäävät niin hyvin kauneuskisoissa, varsinkin Etelä-Amerikan naiset. Ei siellä silikoni ole kiellettyä, eivät hiustenpidennykset eivätkä restylane ruiskeet.

-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana.

Tässä maassa näkee liikaa naisia, joilla on tossut jalassa, verkkarit, tukka ponnarilla ja ilman meikkiä. Kieltämättä kun sitä maisemaa katsoo tarpeeksi, niin ei itsekään jaksa enää laittautua. Juuri siksi on ihanaa lähteä ulkomaille kun siellä osataan arvostaa naisten laittautumista ja pukeutumista!

Ei mulle kelpaa se, että saan laittaa mekon päälle yhden kerran elämässä rippijuhliin ja toisen kerran hääjuhliin ja silloinkin vedetään ns. matalaa profiilia. Olen kaikkea muuta kuin matalan profiilin ihminen. Jos joskus menen naimisiin, laitan niin suuren tyllimekon päälle ja järjettömän laahuksen, että inmiset pökertyvät::::

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi tuksu ei ole niitä tainnut sisäistää.

Rusketus kaunistaa joo, mutta ei liika rusketus.

Pitkät hiukset ovat toki kauniit, mutta ylipitkät, selvästi pidennetyt ja yliblondatut hiukset ei ole kovin kauniit.

hiusten väri pitäisi osata suhteuttaa muuhun väritykseen tai toisinpäin. Todella ruskea ihminen, jolla on todella vaaleat hiukset....ei ei vaan sovi.

Mielestäni Tukiainen ei ole terveesti pyöreä nainen vaan hänellä on liikakiloja varsinkin vatsan seudulla.

Vierailija
2/2 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oma mielipiteeni on, että 90% suomalaisista naisista on kauniimpia kuin Johanna Tukiainen. Kyllä minustakin saa ehostautua, mutta omaa silmää ei säväytä elähtäneen näköinen suttura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän