Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 30 vuotiaasta naisesta, joka ulkoilee tuulipuku päällä?

Vierailija
12.11.2008 |

en mä yleensäkään ajattele mitään.

No ehkä sitten ajattelisin, jos joku tulis lenkkipolulla vastaan iltapuvussa ja korkkareissa...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ja kimalletoppi päällä?

Vierailija
2/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 50-vuotias mies ,joka istuu tuolilla. Tai kissa, joka syö. Tai lapsi, jolla on verkkarit....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asianmukainen varustus ulkoiluun

Vierailija
4/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas moinen ei jaksa enää kovasti hetkauttaa, koska täällä junttilassa näkee moista päivittäin. Me suomalaiset nyt vain olemme todella häpeilemätöntä kansaa.

Vierailija
5/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 50-vuotias mies ,joka istuu tuolilla. Tai kissa, joka syö. Tai lapsi, jolla on verkkarit....

näissä, kuten ap:n kysymyksessäkin tosin yleensä lähinnä että "väistänpä vähän ettei törmätä". Sitten sitä siirtyy ajattelemaan jotain muuta ärsykettä, kuten kauppalistaa, pyllyvakoon menneitä pikkuhousuja, jonkun toisen vastaantulijan väistämistä , liukasta polkua jne.

Mutta ajattelu on ihan olennaista ihmisyydelle. Älkää unohtako sitä älkääkä luopuko siitä!

Vierailija
6/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan ulkoilua ja liikuntaa asianmukaisissa varusteissa. Tuulipuku, vaikkapa joku windstopper-asu, ja sen alla ns. tekninen alusasu, on näille säille täsmälleen oikea asu ulkoliikuntaan.

Vierailija
7/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tunnen suurta myötähäpeää.. Toisaalta taas moinen ei jaksa enää kovasti hetkauttaa, koska täällä junttilassa näkee moista päivittäin. Me suomalaiset nyt vain olemme todella häpeilemätöntä kansaa.

Vierailija
8/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas moinen ei jaksa enää kovasti hetkauttaa, koska täällä junttilassa näkee moista päivittäin. Me suomalaiset nyt vain olemme todella häpeilemätöntä kansaa.

Vierailija
9/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka käy ulkona ainoastaan kun on +22 ja puolipilvistä :)

Vierailija
10/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole kaupungilla shoppailemassa se tuulipuku päällä. Tätäkin kyllä näkee.

Vierailija
11/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi nähdä kuusi kertaa viikossa kaupungilla tuulipuvussa. Erittäin usein poikkean lenkiltä tullessani myös kauppaan. Paheksukaa ihan rauhassa.

Vierailija
12/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole kaupungilla shoppailemassa se tuulipuku päällä. Tätäkin kyllä näkee.

Ihan oikeasti en. Asun Jyväskylässä eikä mulla tule mieleenkään paheksua niitä jotka tuolla kaupungilla hiihtelee tuulipuvussa. Se on ihan normaalia.

Vierailija
13/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti en. Asun Jyväskylässä eikä mulla tule mieleenkään paheksua niitä jotka tuolla kaupungilla hiihtelee tuulipuvussa. Se on ihan normaalia.

Vierailija
14/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain tehdään ostoksia, ei siis mennä mihinkään ravintolaan tms. En vain ymmärrä mikä kaupoissa on niin hienoa että sinne pitää pukeutua siistimmin.

Vierailija
15/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fillarilla kun paahtaa tuolla sateessa menemään, niin on pakko laittaa sateenpitävä tuulipuku.. en kyllä väkisin laita tuulipukua kaupungille, mutta jalkaisin tai fillarilla liikkuvana ihmisenä pukeudun ensisijaisesti sään mukaan.. ja tykkään kyllä mukavista vaatteista.. ja väitän olevani ihan helvetin hyvännäkönen tuulipuvussa, toisille sopii sportympi look, toisille ei..

Vierailija
16/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina ovesta ulos mennessään pitäisi olla ykkösissä ja korkokengissä, ei pääsisi ikinä ulkoilemaan.

Vierailija
17/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun ulkoillaan :D Eikä mulle ole mitään väliä ollaanko lähimetsässä vai Helsingin keskustassa kävelemässä, pääasia on että pysyy kuivana eikä tuulikaan haittaa :p

Vierailija
18/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ulkoillut pian seitsemän vuotta tuulipuvussa, joka ikinen arki päivä lasten kanssa, eikä ole tullut mieleenkään laittaa farkkuja tai jotain vastaavaa. Mä palelen aina ja eikä tarvitsi pelätä likaantumista lasten leikkien tiimellyksessä. Ainut mikä on muuttunut vuosien varrella on tuulipukujen kuosi. No sitten kun palaan töihin... EN IKINÄ pue Tuulipukua kuin lenkille ja leikkipuistoon!

Vierailija
19/19 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppi kyllä kirjoitti ihan vitsillä tuon kommenttinsa. Huoh... :)

-10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi