Monestiko olet ollut kihloissa?
Siinä se kysymys jo tulikin.
Kommentit (19)
oli soluasumista miehen kanssa samassa kämpässä. Toinen lapsi tulossa ja edelleen sinkkuna elelen.
Naimisissa olen kyllä. Ei vaan silloin koettu mitään kihlausta tarpeelliseksi. Suoraan avioon.
paukautettiin suoraan naimisiin. Vai oltiinko me teknisesti kihloissa sen kaksi viikkoa sen jälkeen, kun oltiin varattu maistraatti ja tiedettiin menevämme naimisiin...?
Olemme yhä onnellisesti naimisissa keskenämme. Parin kuukauden kuluttua vietämme14-vuotishääpäivää 4 lapsemme kanssa.
en siten myöskään aviossa. olen 30-v, avoliitossa. haluaisin kyllä vielä joskus kihlautua.
paukautettiin suoraan naimisiin. Vai oltiinko me teknisesti kihloissa sen kaksi viikkoa sen jälkeen, kun oltiin varattu maistraatti ja tiedettiin menevämme naimisiin...?
Naimisissa olen kyllä. Ei vaan silloin koettu mitään kihlausta tarpeelliseksi. Suoraan avioon.
Asun sen samasen miehen kanssa kun kotoa muutin vuokralle yksiöön, mies muutti lapsuudenkodistaan luokseni.
10 vuotta pian takana, kolme lasta, talolaina.
Naimisiinmenosta jutellaan välillä mutta ei ole toteutumassa muutamaan vuoteen. Pari juttua vielä sitä ennen olis; joku ihme fiksaatio etten halua lapsen kastetta samalle päivälle häiden kanssa, samaten vauva-aikana häät olis kamalaa, joten odotellaan.. :D
Nämä "Periaate: kerran kihloissa, kerran naimisissa"-ihmiset ovat sinisilmäisimpiä mitä maa päällään kantaa. Tai sitten elämänkokemus puuttuu täysin.
Ihna kuin se olisi jokin ylpeilyn aihe? Vain kerran elämässä kihloihin ja naimisiin? Tiedättekö että ei elämä aina kuljeta siihen suuntaan kuin itse haluaisi mennä? Mitäs jos se kerran kihlattu ja kerran naitu mies ottaakin ja pettää sinut karvaasti? Elätkö koko elämäsi tämän ääliön kanssa ja sitkistelet menemään? Vai eroatko ja sitten ei uusiin naimisiin (eikä tietysti kihloihinkaan) voi mennä ettei tämä hieno periaate romutu?
Itse en ole ollut kertaakaan kihloissa oikeasti niinkuin kihlajaisten ja sormusten kanssa, mutta naimisissa olen kyllä. Nämä on tämmöisiä pätemisketjuja joita inhoan. Mitä väliä sillä on kenellekään muulle montako kertaa ja mitä on tehty ja kenenkä kanssa? Häh?!
*tarttis nyt varmaan lähtä lenkille ton koiran kanssa ennen kuin pamahtaa* ;D
mennään nyt kihloihin ja katotaan tuleeko mitään-tyyliin tai olen sun kanssa kun odottelen "parempaa". Siksi kerran kihloissa, kerran naimisiin.
Onneksi kihlaus vielä joillekin "iso asia".
Juuri 16 vee täyttäneenä "aikuisena"
Mielenvikaisen exän kanssa pakotettuna
Nykyisen aviomieheni kanssa rakastuneena
Ja siitä naimisiin. Harmi että nyt erotaan. =(