Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ole ikinä uskonut pms-oireisiin, mutta nyt kai on pakko muuttaa mieltään...

Vierailija
29.12.2007 |

Nykyistä miestäni inhoan aivan äärettömästi vajaan viikon ennen kuukautisia ja niiden aikana. Muulloin hän kiihottaa mua. Entinen miehen aikan olin kuukautisten aikaan epänormaalin kiltti ja halusin vain nyhjätä ja olla siliteltävänä (muulloin en sitten niinkään). Olenko tosiaan näin hormonieni orja???? Muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kierto sujuu ilman pahempia vaivoja, mutta toisinaan taas kaikki mahdolliset oireet iskevät samaan kiertoon. Ne alkavat jo ovulaatiosta, jolloin on hirveä panetus ja mahakipua monta päivää. Noin viikko oviksen jälkeen minulle tulee säännönmukaisesti hiivatulehdus, joka kestää menkkoihin asti. Ennen menkkoja olen itkuinen ja juuri kuten kuvasit: en kestä miestä silmissäni. Rinnat ovat sika arat ja vuodon aikana minulla on kovaa vatsakipua. :(

Ei, en halua hormoniehkäisyä, josta on tosi huonot kokemukset.

Vierailija
2/3 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin joulu meni aivan piloille mun kiukuttelun takia :( Eilen alkoi vihdoin viimein menkat ja nyt hävettää. Voikin olla niin hormonihirviö :D

Onko joku jostain löytänyt helpotusta näihin hemmetin oireisiin ja kauhean kivuliaisiin menkkoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime vuosina on oireet pahentuneet. e-pillerien aikaan oli pahemmat. tosin hormoniehkäisyä en edes harkitse, koska se oli jotain ihan kamalaa. enkä ehkäisyä edes tarvitse, en pysty saamaan lapsia. olen vaan aina jotenkin pitänyt pms-oireista valittajia ihan turhanpuhujina, ja nyt sitten joudun itse etsimään selitystä huonolle käytökselleni tästä... syy ei ole minun, vaan hormonien! ap