Lue keskustelun säännöt.
Mitä pph hyötyy jos kuuluu liittoon?
Kommentit (5)
ja ehkä just siks kannattais järjestäytyä että niitä työehtosopimuksia saataisiin inhimillisemmiksi. jos esim. 2% pph kuuluuu alan liittoon, niin kuinkakohan hyvä neuvotteluasema ko. liitolla on?
Työaikalakia ei vieläkään ole saatu!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..esim. työaikaan.
Lisäksi joillakin liitoilla on hyvät vakuutukset pph jäsenetuina...... tiedoksenne vaan ;)
Maksan vuodessa n.70e. On niin paskaduuni, ettei haittaa jos irtisanotaan väärin perustein.
Eli enemmän fyrkkaa kuin kelan päivärahassa.
Työaikalakia ei vieläkään ole saatu!