Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pph hyötyy jos kuuluu liittoon?

Vierailija
12.11.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikalakia ei vieläkään ole saatu!

Vierailija
2/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä just siks kannattais järjestäytyä että niitä työehtosopimuksia saataisiin inhimillisemmiksi. jos esim. 2% pph kuuluuu alan liittoon, niin kuinkakohan hyvä neuvotteluasema ko. liitolla on?

Työaikalakia ei vieläkään ole saatu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..esim. työaikaan.

Lisäksi joillakin liitoilla on hyvät vakuutukset pph jäsenetuina...... tiedoksenne vaan ;)

Vierailija
4/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan vuodessa n.70e. On niin paskaduuni, ettei haittaa jos irtisanotaan väärin perustein.

Vierailija
5/5 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli enemmän fyrkkaa kuin kelan päivärahassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme