Tajusin tänään alennusmyynneissä, että olen LIHAVA ja VANHA. :( Masentavaa! Miten tästä pääsee yli?
Kommentit (13)
kun KappAhlit ym. oli pullollaan ihan karseita, löysiä ja kirjavia tunikoja. Ei kiitos.
ap
Mutta kun Kappahlit ja Lindexit on täynnä roikkuvia kaapuja.
jossa on hirveitä kuoseja, esim. sinapinruskeaa, vihreää ja mustaa raitaa, kukkaa tai kiemuraa).
mutta masensi silti. Olisin halunnut ostaa istuvan neulehameen, mutta näytin niissä kaikissa siltä kuin olisin vähintään 16. viikolla raskaana. :/
ap
kun sitä täältä selvästi haet:että ihan kokoa 38 piti henkkamaukan hamekin olla,huiiii!!! Äkkiä laihikselle,ei se o nainen eikä mikään,joka on yli koon 34!!!
tuttu tunne, vaikka olen itseasiassa aika normaali...
ja kaikki muut huoneessa olijat (myös kampaajat) olivat siloposkisia parikymppisiä. :)
kehtaatkin, siis häpeä, häpeä, häpeä. Mä oon ihan normikokoinen ja mun kuteet on 40-42 kokoa
Mä taas olen ikivanha, olin jo nuorena, kun toiset biletti. Kaiketi asenne- ja luonnekysymys.
mutta nyt puhunkin siitä, miltä minusta TUNTUI kaupoissa. Aina ennen olen tuntenu itseni sovituskopissa nätiksi ja sutjakaksi, mutta tänään kaikki oli toisin. :(
ap
Kokeilin tuossa äsken ostamiani hametta ja housuja, ja näytin kyllä niissä pirun hyvältä. Olennaistahan on se, että ostaa itselleen sopivimmat vaatteet.
Anteeksi siis äskeinen marmatus.
t. ap, joka tuntee jälleen itsensä hoikaksi ;)
teinityttöjen seassa Gina Tricot - nimisessä kaupassa ... se hyvä puoli olis ollu, että kokoja 40-42 oli paljon jäljellä, mutta en jaksanut jäädä kilometrin pituiseen jonoon