Lue keskustelun säännöt.
Tuleekohan kohta taas ilmoituksia jäteveden pääsystä Vantaanjokeen.
12.11.2008 |
Meidän hanasta vantaalla ainakin tule poikkeavan makuista vettä. Luultavasti joutuvat käsittelemään enemmän tuota vettä, mitä lie lisäävät että sitä voi juoda.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
putkeen,niin varmaan on taas valumia ym.
T:vantaalainen,joka ei edes juo ikinä hanavettä