Saitko joltain paremman/kalliimman lahjan kuin mitä itse annoit?
eihän lahjan hinnalla sinänsä ole merkitystä, mutta tuli vain mileeni, kun itse päätimme tänä jouluna, että muistamme aikuisia vain jollain pienellä jutulla. Mainitsimme tästä vain ohi mennen eräille sukulaisille.
Saimme sitten mieheni kanssa veljeni perheeltä tosi hienen herkkukorin viinipulloineen, vaikka itse annoimme vain pienet pyyhkeet. heidän lahjansa oli tosi hieno ja kiitimme kyllä siitä, mutta tuntuu, että ehkä ovat hiemen pettyneitä. Tarvisiko tästä olla häpeissään?
Kommentit (8)
tai siis, kaikki lahjat tulivat lapsiltamme. Mikään ei voita omatekoisia juttuja.
Ainakaan minä en mitenkään arvota saamiani ja antamiani lahjoja. Eikö pääasia ole se, että muistaa?
heidät tuntien ajattelin, että ehkä olivat pettyneitä, kun meidän lahja oli niin pieni. No en aio ottaa mitään traumoja tästä. Ehkä muistamme heitä jossain toisessa yhteydessä sitten tai sitten vain olemme tyytyväisiä. ap
Eikä hävetä yhtään. Jos on sovittu ettei osteta niin ei osteta. Niiden häpeä jotka eivät sopimuksessa pysy
Miehelleni ostin about sadalla eurolla lahjoja ja hän antoi minulle 500 euroa rahaa, jotta voin ostaa mitä haluan.
Myös miehen äiti antoi minulle kalliimman lahjan kuin mitä me hänelle annettiin.
Niin ja tietenkin isäni lahja oli myös arvokkaampi, koska antaa minulle aina joululahjarahaa muutaman tonnin.
minusta ei ole tärkeää paljon tuote on maksanut. Mitä se sisältää. Vaan se halu muistaa ja että minua/perhettäni on ajateltu lahjanhankinta hetkellä/tai kun se on koottu.
minulel on sama maksoiko lahja 5 ¿ vai 30 ¿ vai 100¿ (no tästä tulisi jo oman tunnon tuskia). Tai onko edes lahjaa ostettu ja annettu kortti. Tai vakka vain halaus ja joulun toivotus
aina molempien vanhemmilta kalliimmat lahjat kuin annamme itse. Ostamme yleensä yhden lahjan jokaiselle tai pariskunnalle yhden yhteisen, mutta me neljänkympin molemmin puolin olevat " lapset" saamme edelleen lahjoja melkein yhtä paljon kuin lastenlapset.