Tinyzonesta tilanneet, auttakaa!!
Voiko sieltä tilatessa maksaa Visa Electronilla? Ja miten se tapahtuu? Entä muuten, tilisiirrolla?
Ja noissa tiedoissa mitkä täytetään, mitä tuo ensimmäinen kohta on (hent oplysninger)?
Entä paljonko on postikulut Suomeen?
Olen erittäin kiitollinen avusta, ei tuo tanskan kieli oikein taivu....
Kommentit (29)
Minä olen tilannut sieltä viimeksi pari vuotta sitten. Ja silloin pystyi ainakin maksamaan tilisiirrolla. En muista laitoinko asiasta sähköpostia heille, jolloin lähettivät kansainvälisen tilinumeronsa ja sen koodin.
Kannattaa varmaan lähestyä heitä sähköpostilla.
ps. Vaatteet tulivat tosi nopeasti. Kumma kun Tanskasta asti tulee paketti alle viikossa ja suomalaisista firmoista saa odotella toista viiikkoa = )
Emilia
Mulla oli vaihtoehtoina 48dkk (6,44e) ja 68dkk (9,12e), en muista mitä vaihtoehtoja niissä luki, muistaakseni että toinen oli euroopan sisälle, ja olisiko toinen ollut ulkopuolelle? En tiedä oliko siinä myös joku paketin painoraja. No, maksoin pienemmät postikulut, kait ne sieltä laittaa sähköpostia, jos on liian vähän maksanut postikuluja. 26.päivä tilasin, eikä vielä ainakaan ole sähköpostia tullut.
Se ensimmäinen kohta jää tyhjäksi, kuten joku sanoikin. Maksamisessa en osaa auttaa, kun luottokortilla maksoin.
Itse tilasin ja maksoin sillä. Siinä kysytään pankkikortin numero, niin kuin varmaan tavallisella Visallakin maksettaessa.
Niin se " hent oplysningar" käsittääkseni tarkoittaa, että jos on aiemmin tilannut/kirjautunut/rekisteröitynyt, niin vaan siinä tapauksessa täytetään eli käytännössä siis voi hypätä ko. kohdan yli.
Osaatko sanoa noista postikuluista? Tilasitko talvivaatetta vai sisävaatetta, ja paljon maksoit postikuluja?
mar_i
Aika hyvä tarjous tuo kaikesta -50% houkuttaisi kyllä tilaamaan ihan huvikseen :) Mahtaakohan sivut päivittää kokoajan itseään sitä mukaa kun jengi tilaa? Vai käyköhän niin, että jos tekee tilauksen, niin puolia ei lopulta olekaan? Paitsi näytti aika tyhjää olevan esim. koossa 104...
kaikista vaatteista mitä he myyvät niin 50% hinnasta pois? siis siitä hinnasta mikä vaatteen kohdalla seisoo eli alehinnatko eivät ole ns näkyvillä?
siis alle 500 dkk ostoksesta ale% on 20% ja siitä se nousee vähitelleen niin että kun tilaus on yli 5000dkk (n.670e) on ale 50%. Nämä prosentit siis kaikesta, mutta aikas paljon saa tilata tuohon 50%iin :(
Eli jos tilaa max 500dkk summalla niin ale% on kokonaisuudessaan tuon 20%? ai miten niin rautalangasta vääntöä ;)
vielä olisi yksi kysymys eli mites se ake% sitten nousee? jos tilaa esimerkiksi 550-650dkk niin ale% on?
ja oletteko jo höyrähtäneet tilailemaan?
Postimaksu Suomeen on 115 dkk (n. 16e) tällöin tuotteet tulevat siis postipakettina, jolloin myyjä on vakuuttanut tuotteet siltä varalta että ne esim. katoavat matkalla. Jos valitsee toimitustavaksi kirjeen (halvempi) niin myyjä ei ole vastuussa lähetyksen toimittamisesta perille! Itse valitsisin tuon postipakettitoimituksen!
Sama periaate on kaikilla tuntemillani tanskalaisilla nettikaupoilla, postimaksu vaan hieman vaihtelee (90-250 dkk) riippuen paketin painosta.
sillä vakuutuksella ei ole mitään väliä sillä jos ostokset maksaa visalla, korvaa luottokunta välille jääneet tuotteet asiakkaalle ja perii sitten kulut myyjältä. Siksi on turvallista maksaa visalla. Minä olen kerran saanut luottokunnalta rahat takaisin kun tilasin ulkomailta jotain (en enää edes muista mitä kun tulee niin paljon tilattua). Myyjä sanoi lähettäneensä tilauksen mutta se ei koskaan tullut perille. Myös setäni on saanut jostain tilauksesta rahat samanlaisessa tilanteessa.
ja silloin siihen tuli postimaksu vaihtoehdoiksi 48dkk ja 68dkk, joten mitenköhän on? laittavatko sähköpostia jos on maksanut postikuluja liian vähän? kenelläkään kokemusta? onneksi on luottokortilla maksettu, niin tuskinpa jää ainakaan ilman rahoja jos ei tuote tule perille.
Mä tilasin 26. pvä kans ja seuraavan päivänä vielä tein lisätilauksen ja mulle ilmoitettiin, että vähentävät loppusummasta toiset postikulut, eli kaikki tulee yksillä 48dkk postikuluilla. ja tilasin haalaria, kaksiosaista, vaatetta, asustetta ym.
mar_i:
ja silloin siihen tuli postimaksu vaihtoehdoiksi 48dkk ja 68dkk, joten mitenköhän on? laittavatko sähköpostia jos on maksanut postikuluja liian vähän? kenelläkään kokemusta? onneksi on luottokortilla maksettu, niin tuskinpa jää ainakaan ilman rahoja jos ei tuote tule perille.
että jos haluaa tuotteet toimitettavaksi kirjeenä, niin myyjä ei vastaa mahdollisita katoamisista tms. Luottokorteista en osaa sanoa, mutta epäilen että korvaavatko noin vaan?
Vielä tyhmä kysymys:
Siinä kysytään kortin numeroa (joka on siis se pitkä rimpsu...vai?) ja sitten jotain muuta numeroa (varmennusnumeroa?) , niin mikä se sitten on?
Ihanaa jos joku vielä osaisi auttaa, himoittaisi niin tilata tuolta, mutta kuten huomaatte, ensimmäistä kertaa ulkomailta tilailen ja on vähän epävarma olo...varsinkin ku ohjeet ja muut on vaan tanskaksi...=/
kääntöpuolelta. Mulla on ainakin ne kolme numeroa lähellä nimikirjoituspaikkaa.
Tilasin juuri äsken sieltä.
Eka kohtaan ei tarvitse kirjoittaa mitään. Itse aloitin täyttämisen siitä oman nimen kohdasta alkaen.
Tilasin kymmenkunta vaatetta ja postikulut maksoi n.35 DKK eli alle 5euroa. Parista kokemuksesta voin sanoa, että posti tuo paketin kotiin saakka =)
Maksoin Visalla, joten maksukysymykseesi en osaa vastata...
Ihan kivat alennukset sai loppusummasta =)