Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitoalan ihmiset

Vierailija
11.11.2008 |

Onko kuinka moni jaksanut olla töissä äitiysloman alkuun saakka??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin töissä kummassakin raskaudessa ihan äitiysloman alkuun asti. Lapsilla alle 2v. ikäeroa. Toisaalta minulla ei ole vuorotyötä.

Vierailija
2/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tein 50% työaikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka raskaudessa (en ollut töissä toisen raskauden aikana). Töissä jaksoin siis loppuun asti vaikka työni on sekä fyysisesti että henkisesti raskasta. Olin vuorotyössä mutta en tehnyt tuolloin öitä lainkaan, siis en ennen raskauttakaan. Hyvin jaksoin olla kun raskaus oli suht normaali ja itse olin hyväkuntoinen ja hyvä työmotivaatio. Lapsi sitten tosin syntyi kuukautta etuajassa joten en ehtinyt kuin juuri töistä jäädä kun syntyi jo... Ihmettelen vähän sitä että moni hoitoalalla tuntuu ajattelevan että automaattisesti työstä jäädään saikulle jo varhaisessakin vaiheessa raskautta.

Vierailija
4/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tehnyt yövuoroja.

Vierailija
5/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa ennen jäin sairaslomalle ennenaikaisten supistuksien vuoksi. Yövuoroja en tehnyt.

Vierailija
6/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoja ym. vaikeita asentoja.

Vierailija
7/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hölmö tein vielä yövuorotkin.... kun kukaan ei koskaan sanonut ettei niitä tarvitse tehdä... Siis melko raskasta kolmivuorotyötä, nostoja jonkin verran.

Vierailija
8/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseen asti. Vauva syntyi ensimmäisenä äitiyslomapäivänä...

Toisella kerralla oli kesä ja helteet ja kotona pieni taapero. En olisi jaksanut yhtään mitään. Jäinkin sairaslomalle yli 2kk ennen laskettua aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi