Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antakaa vinkkiä! (asia koskee sisustamista)

Vierailija
28.12.2007 |

unelmissani minulla on kaunis+hillitty koti, jossa joka nurkka ei pursua kaikenmaailman roinaa ja tavaraa.

nyt kuitenkin olen harkinnut tämän roinan roudaamista pois...mutta kannattaako se heittää roskiin vai myydä kirpparilla / huuto netissä?

kyse on kuitenkin ehjistä tavaroista, esimerkkinä koriste-esineitä, kirjoja ja pieniä tavaroita (lamppuja, leluja, astioita)

en käytä noista tavaroista varmaankaan 1/3 osaakaan juurikaan ikinä.

tavaroista luopuminen on vaan vaikeeta kun on ikänsä ollut tälläinen tavarahamsteri ja aina ajattelee; entä jos tarvitsen vielä tuota tai tuota tavaraa!

nyt antakaa kunnon vinkkejä, mitä tässä tilanteessa tekisitte? ja etenkin onko joku " tavarahamsteri" uskaltanut luopua tavaroista ja mikä olo oli sen jälkeen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

unelmissani minulla on kaunis+hillitty koti, jossa joka nurkka ei pursua kaikenmaailman roinaa ja tavaraa.

nyt kuitenkin olen harkinnut tämän roinan roudaamista pois...mutta kannattaako se heittää roskiin vai myydä kirpparilla / huuto netissä?

kyse on kuitenkin ehjistä tavaroista, esimerkkinä koriste-esineitä, kirjoja ja pieniä tavaroita (lamppuja, leluja, astioita)

en käytä noista tavaroista varmaankaan 1/3 osaakaan juurikaan ikinä.

tavaroista luopuminen on vaan vaikeeta kun on ikänsä ollut tälläinen tavarahamsteri ja aina ajattelee; entä jos tarvitsen vielä tuota tai tuota tavaraa!

nyt antakaa kunnon vinkkejä, mitä tässä tilanteessa tekisitte? ja etenkin onko joku " tavarahamsteri" uskaltanut luopua tavaroista ja mikä olo oli sen jälkeen?

Vierailija
2/2 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroistani ja ah, miten teki hyvää. Nyt uusi, ihana avara koti ilman nurkista pursuavaa roinaa. Tuntuu todella hyvältä, kannattaa!

Tavaroista pääsin eroon kirppareilla, huutonetissä sekä lahjoittamalla säkkikaupalla Fidaan ja Uffillle. Enkä ole katunut pätkääkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi