Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta kummit eivät kyllä ole mitään lahja-automaatteja.

Vierailija
28.12.2007 |

Ärsyttää kun yhden kummilapsen vanhemmat soittelivat ennen joulua, ja toivoivat että ostan heidän lapselleen joululahjaksi n. 50-70¿ maksavan lahjan (en kerro lahjaa, ettei minua tunnisteta). On ihan kiva, että ehdotellaan mistä lapsi tykkäisi, mutta jos ainoa vaihtoehto on noin kallis, niin kyllä pikkuisen ihmetyttää. Olen kuitenkin opintotuen varassa elävä, ei minulla ole varaa tuollaisia summia laittaa per kummilapsi. Mitä mieltä olette vanhemmat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin viettänyt paljon aikaa kummilapseni kanssa, ottanut hoitoon jne. Ja toki lahjoja haluan ostaa, mutta minusta on kummallista että vanhemmat pyytävät opiskelijalta noin kalliita lahjoja lapselleen.

ap

Vierailija
2/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja olenkin viettänyt paljon aikaa kummilapseni kanssa, ottanut hoitoon jne. Ja toki lahjoja haluan ostaa, mutta minusta on kummallista että vanhemmat pyytävät opiskelijalta noin kalliita lahjoja lapselleen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi valita kummi niin kaukaa?

Vierailija
4/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta miksi valita kummi niin kaukaa?

Vierailija
5/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 4 omaa lasta ja 2 kummilasta sekä vielä siskon lapset, joita aina haluan pienesti muistaa vaikkei olisikaan pakko. Vieraille lapsille (siis ei omat) ostan aina noin 10-20e arvoisen lahjan. Mielestäni osatettavaa on muutenkin ihan tarpeeksi ja kuten sanottu kummi ei ole mikään lahjakone.

Vierailija
6/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos kummilapsi asuu kauempana, ettei pysty ottamaan yhteisille reissuille tai yökylään. Mutta kyllä on jo aika törkeää pyytää 50-70 euron lahjaa! Oma lapseni sai kummiltaan 50 euron lahjan jouluna ja olin aika ihmeissäni, yleensä on ostettu n. 35 eurolla.