Kesällä kyselin tällä palstalta ennustajalta...
Koska tulen raskaaksi. Hän vastasi, että loppuvuodesta. Kuules nyt ennustajamuru: Ei tässä ole kuin muutama päivä aikaa, niin tulee jo vuosi 2008, eikä mikään tuolla mun mahassa kasva.
Plääh sullekin.
Kommentit (11)
meinaat poikaa? Ja taatusti osa näistä on ihan itsensä toteuttavia ennusteita.
Vierailija:
povasi mulle viime syksynä poikaa syyskuu 07, poikaa heinäkuu 09 ja se täällä kirjoittanut sanoin että vielä tyttö vuosien päästä.
Noh, tuli nippanappa poika syyskuu 07 kun meni yli lasketun ajan (itse olin " suunnitellut" saavani tyttö heinäkuu07 ;)), eli nyt vähän jännittää, että mikä tuo poika heinä 09 on, kun meillä nyt kaksi poikaa ja lapsiluku täynnä, etenkin, kun nyt " tiedän" että se kolmaskin olisi poika...
;)
joku ennustaja, että lapsi syntyy 2007, eikä todellakaan synny=) Kusetusta ovat.
Tai siis harmi, ettet ole raskaana (jos sitä haluaisit)
Ehkä ennustaja erehtyi vuodesta...
Tuollahan se tytöntyllerö kuitenkin kellottelee.
vauvasta sanoi madam mamma, ei sen " näkijänkään" ennustukset pidä paikkaansa=(
Eihän se ennustaja sanonutkaan minkä vuoden loppuvuodesta tulen raskaaksi. Aivan totta.
Taidankin vielä luottaa tuohon ennustukseen=)
Ap.
mutta se on yllätys, jos joku tosiaan tietää esim O Kalajoki on tiennyt minulle.
mikä todistaa heti että ennustajat tietää. Hohhoijaa. Vuodessa on 12 kuukautta. Todennäköisyys osua oikeaan on paljon isompi kuin lotossa.
povasi mulle viime syksynä poikaa syyskuu 07, poikaa heinäkuu 09 ja se täällä kirjoittanut sanoin että vielä tyttö vuosien päästä.
Noh, tuli nippanappa poika syyskuu 07 kun meni yli lasketun ajan (itse olin " suunnitellut" saavani tyttö heinäkuu07 ;)), eli nyt vähän jännittää, että mikä tuo poika heinä 09 on, kun meillä nyt kaksi poikaa ja lapsiluku täynnä, etenkin, kun nyt " tiedän" että se kolmaskin olisi poika...
;)
miks joka kerta pitää keksiä otsikko?
Mistä sen tosiaan tietää, onko ennustaja oikeassa vai keksiikö vaan jotain koska ei halua sanoa ettei näe?