Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaanko ex-miehen tekemä lastensuojeluilmoitus tosissaan?

Vierailija
28.12.2007 |

Mieheni teki ilmoituksen ex-vaimostaan, joka heittää heidän yhteistä murrosikäistä poikaa ulos kodistaan useimmiten illalla tai yöllä ja poika joutuu menemään yöksi mummolaan tai tulemaan meille, koska äiti ei päästä kotiin. Mies on tehnyt useita lastensuojeluilmoituksia, mutta kertaakaan sossut eivät ole reagoineet. Miehen ex jättää myös 12-vuotiaan tyttärensä hoitamaan 5-vuotiasta poikaansa öisin, kun hän itse menee vuorotöihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v on lapsi itsekin eikä todellakaan sovi lapsenvahdiksi ja tuosta ulos heittämisestä, niin se on heittelejättö. Seuraavaksi poliisit paikalle jos ei sossu toimi

Vierailija
2/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossujen tulisi ottaa tosissaan kaikki tulevat lastensuojeluilmoitukset. Valitettavasti vaan tosiasia on se, että monissa kunnissa niitä ilmoituksia tulee NIIN paljon, että on pakko priorisoida. Mutta luulisi, että jos ilmoituksia samasta perheestä tulee useampia, niin pakkohan heidän on ottaa äitiin yhteyttä!

Onko miehesi tehnyt ilmoitukset nimettömänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 10-v. ja hoidin pikkuveljeäni monta vuotta kun äitini teki yötöitä. Koskaan ei mitään tapahtunut...

Vierailija
4/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 12-vuotias ei todellakaan osaa toimia, kuten aikuinen esimerkiksi tulipalon sattuessa. ap

Vierailija
5/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei vaan ole järkevää. Kiva vastuu isommalla sisarella jos pienemoi vaikka kuolisi : (

Vierailija
6/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itus niin siihen reagoitaisiin varmiten. ex kun tekee niin on riski, että sossu esim. ottaa lähihuoltajaan yhteyttä ja uskoo puhelimitse tarkistamatta jo lähi sanoo ex:n olevan liikkeellä kiusaustarkoituksessa.