Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten v..ssa eroon Jehovista?

Vierailija
28.12.2007 |

Mä olen niin kiltti,että en kehtaa suoraan päin naamaa sanoa,että vi..u joo ei kiinnosta,kun tulevat ovelle tuomaan lehtiään ja turisemaan.

Viimeiset 4 vuotta on kaks eri rouvaa säännöllisesti käyneet oven takana ja kyrsii!

Onko mitään tahoa jolle ilmoittaa,että ei halua noita enää ovelleen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiennyt vastauksia ja lähti nolona pois. Ei oo sen jälkee käyny. Tuossa naapurissa käy niittä joskus. Ei meillä.

Vierailija
2/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtivät hyvin livakasti menemään, ei ole sen koommin näkynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa ihan nätisti, että kiitos vaan, mutta ei kiinnosta ja ei tarvitse enää tulla. Jos et sitä uskalla tehdä, kuuntelet sitten vaan kiltisti vinkumatta.

Vierailija
4/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mä sain ne pois sillä että sanoin, olevani uskossa Jeesukseen ja uskon hänen sovitustyöhönsä.. ( se on ihan tottakin olen siis uskossa)

Sanoivat minulle, se on mukavaa kullaa ja siunasuta.. sen jänkeen en ole heihin törmänny.

Vierailija
5/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin ihan ystävällisesti, että toivon heidän merkkaavan kirjoihinsa, että meillä ei olla kiinnostuneita heidän uskonnostaan. Sanoivat, että tulevat uudelleen viiden vuodenkuluttua mutta ilmoitin, että niin kauan kuin meidän nimi on laatikossa niin ei kannata tulla. Lisäsin vielä että kuulumme kirkkoon ja emme ole kiinnostuneita muista uskonnoista. Eipä ole näkynyt senjälkeen. älä myöskään ota mitään lehtiä tms sellaista vain siksi että pääsisit nopeasti eroon. Sitten he ainakin tulevat uudelleen..Itseäni ärsytti se ramppaaminen ja ovikellon soittelu mikä osui AINA lasten päiväuniaikaan ja siten se jaarittelu siinä ovensuussa...

Onneksi niistä päästiin :)

Vierailija
6/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päässyt sitkeistä jehovista tällä tavoin eroon. Heillehhän Jeesus ei ole Jumalan poika, eikä ihmiset ole pelastuneet yksin armosta. Ja Jeesus taas on kehottanut koettelemaan henget omalla nimellään. Joka kavahtaa Jeesusta, Jumalan poikaa, on toisen puolen kannattaja... Ja sellaisilta Herra suojaa omalla nimellään. Eli Jeesuksen nimi suojaa sua vääriltä profeetoilta - siis ihan kirjaimellisesti.

Eipä ole jehovia näillä kulmin näkynyt!

Vierailija
7/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat ihan fiksua porukkaa ja uskovat kyllä, kun heille sanoo, ettei kiinnosta. Jos sulla ei ole munaa sanoa, että kiitos EI ja EI tarvitse tulla myöhemminkään, on ihan turha kirota sielä.

Vierailija
8/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin jehovantodistajien srk:n pomolle näin, se oli joskus 80-luvun lopulla. Sen jälkeen meillä ei ole jt:t käyneet, vaikka olemme muuttaneetkin jo useampaan otteeseen tässä välillä.

Niillähän on se idea, että tulkitsevat ihmisen olevan kiinnostunut, ja jatkavat käyntejään, jos tämä ei suoraan sano, että ei kiinnosta eikä saa tulla.

Vierailija
9/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina päästi ne sisään jutustamaan. Ei sitten selvinpäinkään kehdannut kieltäytyä " kunniasta" kuulla heidän julistamistaan... Mä en päästänyt sisälle silloin enkä nytkään.

Vierailija
10/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NImenomaan nuo asiat tulkitaan niin että olet kiinnostunut, ja varmasti tullaan uudelleen kysymään, mitä lukemastasi pidit

Vierailija
11/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan soveltaa samaa menetelmää kuin minä 15-kesäisenä nuoriin mormonipoikiin? Avasin oven pikkareissa ja topissa, ja poikien ilmeet olivat... hmm... priceless ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi