Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
1321/1577 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 13:35"]

Se, että ystävystyy Jennin kanssa, ei ole mikään negatiivinen piiri. Se on ihmiselle rikkaus, että osaa tulla toimeen kaikkien kanssa. Ei kenenkään myötätunnosta (Tuulikki-Jenni-suhde) kannata pois sulkea ystävystymissuhdetta kumpaankaan osapuoleen. 

[/quote]

Jos se olisikin vain niin, että ystävystyy, niin asia olisi ok. Mutta kun toinen on manipuloija, joka sekoittaa puheillaan muita, aikaisempia ystävyyssuhteita, niin silloin asia ei ole hyvä.

Sanni oli hyvä kaveri Markon kanssa ja heillä oli hauskaa yhdessä töitä tehdessään. Jenni sai puheillaan mustamaalattua Markoa Sannille.

Onnea Sanni! Olet voittosi ansainnut!

Vierailija
1322/1577 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:46"]

Ketjussa yli 1400 viestiä joten luultavasti tätäkin aihetta on aikaisemmin käsitelty, mutta mua kyllä häiritsi ohjelman/Ellenin epäjohdonmukaisuus. Esimerkiksi tieto-osion sääntöä, joka koski tilannetta jossa kilpailija ottaa vastausvuoron ennen kuin kysymys on luettu loppuun asti on sovellettu lukuisilla tavoilla. Välillä kysymys luetaan loppuun, toisinaan ei. Toisinaan vastapuoli saa väärästä vastauksesta automaattisesti pisteen, toisinaan ei. Luulisi tämän tason virheiltä vältyttävän tämänkaltaisessa ohjelmassa..

[/quote] Juuri näin. Nyt Ellen ei edes suostunut lukemaan Tuulikki-kysymystä loppuun, kun yritti näin juonitella pisteen Jennille. 

[/quote]

Sääntöihin kuului ettei kysymystä lueta loppuun jos ennen aikojaan kätensä kiekkoon iskee. Ja turhaa täällä on väittää että Sini olisi voittanut jos Ellen ei olisi ollut puolueellinen, koska kyseessähän ei ollut suora lähetys. Emme siis voi tietää kuinka monta kysymystä oikeasti on kysytty ja kuinka monta meille nätetty ja mistä vastauksista ne näytetyt pisteet on jaettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1577 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Sanni voitti! Onnea Sanni olet EMÄNTÄ!

Vierailija
1324/1577 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 13:35"]

Se, että ystävystyy Jennin kanssa, ei ole mikään negatiivinen piiri. Se on ihmiselle rikkaus, että osaa tulla toimeen kaikkien kanssa. Ei kenenkään myötätunnosta (Tuulikki-Jenni-suhde) kannata pois sulkea ystävystymissuhdetta kumpaankaan osapuoleen. 

[/quote]

Jos se olisikin vain niin, että ystävystyy, niin asia olisi ok. Mutta kun toinen on manipuloija, joka sekoittaa puheillaan muita, aikaisempia ystävyyssuhteita, niin silloin asia ei ole hyvä.

Sanni oli hyvä kaveri Markon kanssa ja heillä oli hauskaa yhdessä töitä tehdessään. Jenni sai puheillaan mustamaalattua Markoa Sannille.

Onnea Sanni! Olet voittosi ansainnut!

[/quote]

Sannilla kyllä varmaan on omat aivot eikä hän olisi pärjännyt elämässään noin hyvin jos olisi manipuloitavissa. Farmillakin teki ihan itsenäisesti töitä - ei sellaisia ihmisiä niin vaan manipuloida. Manipuloinnille alttiita ovat ihan toisenlaiset persoonat.

Vierailija
1325/1577 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on osalta mennyt aiheen ohi jo tovin tää kirjottelu.Noloa :( 

Vierailija
1326/1577 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä Jennin puolustajia riivaa ja vaivaa? Löytyykö samoja piirteitä itsestänne? Oletteko samanlaisia jäkättäjiä ja aina kynsin ja hampain kiinni toisessa ihmisessä? kKuinka moni muu farmilainen puhui pahasti "leveästä perseestä" ja muista toisen ihmisen ominaisuuksista selän takana? Ei ole tyttö näytön mukaan saanut kasvatusta, malli on ihmisellä saatu omilta vanhemmilta; mitä isot edellä sitä pienet perässä kuuluu vanha oppi. Monessa riivinrautasuomalaisessa on juuri noita Jennin piirteitä ja senlaisten ihmisten takia suomalaisilla on riitaisan kansan maine Suomen rajojen ulkopuolella.

Peilit käteen Jennin puoltajat? Eikö samanlaisuuksia ala löytymään?

Vierailija
1327/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:07"]

Mies kirjoittaa.

On se kumma teissä naisissa että aina itseä kauniinpaa naista täytyy täällä ilkkua.

Näin miehenä olen keskustellut miesten kesken iät 25-45 kenet kukakin ottaisi vaimokseen.
 kaikki sanoi Jennin. Sannin ei niin ok ulkomuoto, käheä ääni, "olen käynyt armeijan ja näytän sen" "minulla ei ole miehiä, mutta pärjään itsekin" olemukset eivät sytytä miehiä. Jenni on kaunis sporttinainen, joka ärsyyntyy aiheesta, mielenkiintoinen persoona, jonka kanssa voisi kuka tahansa kodin rakentaa. Ei nainen joka juoruaa netissä julkkiksista, kadehtii ja haukkuu naapurin maasaunaa seläntakana, ei könnää fbssä rasvasilla hiuksilla kollarit jalassa. Sitten sini, kertoi että on niin laiska että vie astiat porukoiden tiskikoneeseen, aijaijai.. paha moka sanoa koko kansalle.

Kysykääpä omalta mieheltänne mielipidettä, kenen viereen menisit korostan EI PROVOSOIVASTI "on tuo hirvee akka plääplääplää"

[/quote]

Voin sanoa ihan nuorena miehenä että ei tuo Jenni sitten sytyttänyt yhtään, ei henkisesti saati sitten fyysisellä olemuksellaan. Täytyy kyllä myös sanoa että onhan myös monen mielestä Tukkiainenkin pantavan näköinen kun on tullut kyseltyä omasta työporukasta että enemmänkin olen huolestunut Suomalaisen miehen arvostuksesta itseään kohtaan sekä alhaisesta vaatimustasosta vastakkaista sukupuolta kohtaan. "Riittää kun on pillu", on monen miehen standardi Suomessa.

Vierailija
1328/1577 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 12:05"]

Luuletko tosiaan,että kaikki ovat täällä Tuulikkeja,jotka kommentoivat.Jokaisella täällä on omat korvat,millä kuulla,ja silmät,millä nähdä.Jokaisella on myös omat aivot,joilla ajatella.Toisin,kuin sinulla,eli Jennillä,joka näkee rikan aina toisen silmässä,mutta ei malkaa omassa silmässään.Vanha suomal.sananlasku,joita sinunlaisesi eivät voineet sietää,eivätkä halunneet kuullakaan.Eivät tosin kyllä ymmärtäisikään.Tiedoksi sinullekkin:niissä piilee tähän päiväänäkin pätevät viisaudet.Tosin turhahan tätä on narsistille edes yrittää selittää.Voi että,olen onnellinen,että Sanni voitti koko skaban.Huraa!!!

[/quote]

Tuulikki hei, sä oot kirjoitusvirheinesi ja sananlaskuinesi paljastanut itsesi kauan aikaa sitten ja joo en ole Jenni, enkä edes tuttu.

En ole Tuulikki,enkä edes tuttu.Kerroppa muuten missä kohtaa on nekirjoitusvirheet,että minäkin tiedän.Terv.Paula Seinäjelta.

[/quote]

Terve Paula Seinäjelta, missä päin Suomea tämä Seinäje sijaitsee? Kysyisin sinulta: onko tietokoneen näppäimistössäsi space-näppäintä? Olet rumasieluinen ihminen, ei mulla muuta.

Vierailija
1329/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on niin kova likka, että hän päihittää kyllä Markonkin kisassa kuin kisassa. Markolla ei ole oikeen lihaksikkaat eikä voimakkaan näköiset käsivarret. Rimpula mieheksi. Sannilla on kyllä taitoakin ja tietoakin, että voittaa kyllä....

Vierailija
1330/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on kommunisti, toivon ettei voita.

Vierailija
1331/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:20"]

Marko on kommunisti, toivon ettei voita.

[/quote]

Onko kommunisti lähtökohtaisesti huonompi farmari kuin kapitalisti ? Hyvinhän tuo ainakin eläimet hoitaa ja onko sillä nyt väliä vaikka karitsoille iltasaduksi Pääomaa lukiskin.

Vierailija
1332/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et haastaa Jonin tai Sannin. SIni on kova tiedossa ja siinä haastais, sanni taas on kaveri joten veikkaa et haastaa Jonin koska eivät ole facebook kavereita ja Joni voittaa eli Marko tippuu (tuuristahan nuo on nuo haasteet myös kiinni). Joni voittaa koska on siinä tunnarissa, tai sitten haastaa sen Sannin ja jompi kumpi tippuu

Vierailija
1333/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 20:11"]

Jenni älä kirjoittele tänne itsestäsi!

[/quote]

Tuskinpa Jenni tänne kirjoittelee. Epäilen että voisit kuvitella minun kirjoitusten lähteneen Jennin koneelta, mutta erehdyt. En ole myöskään  sukulainen enkä ystävä enkä edes kaupunkilainen tai etelä-suomalainen. Minusta täällä vain on  epäreiluja arvosteluja nuoresta naisesta, joka ei oikein tunnu osaavan pelata. Sitä paitsi  'kuormasta syöminen' on todella törkeää.

[/quote]

Kyllä muuten kirjoittaa. Ohjelman facebooksivulla Jenni itse opastaa, että täällä on keskustelua asiasta, joten eiköhän tuo ole aika ahkerana täällä.

Jossakin joku sanoi, että Jenni voisi pelastaa maineensa pyytämällä anteeksi reilusti sen sijaan, että jatkaa selittelyä. Olen samaa mieltä. Kyllä kannattaisi osoittaa, että tajuaa, kuinka törkeästi on käyttäytynyt, ja luvata oppivansa tästä jotakin. Vaan löytyykö henkisen kasvun potentiaalia?

[/quote]

Hei, kyllä kirjoitan, tänään ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Tähän kommenttiin tartuin, koska eräs toinen kilpailija minulle vinkkasi. Aiemmin olen opastanut tänne keskustelemaan, koska täällä näytti olevan enemmän vipinää kuin farmin virallisilla facebook-sivuilla, ja ajattelin jakaa vinkin eteenpäin niille jotka keskustelua kaipasivat.

Ja mitä tulee anteeksipyyntöön, olen samaiselle facebook-sivulle kirjoittanut muutama päivä sitten pitkän viestin tapahtumista, jossa mm. kerron että anteeksi on pyydetty ja annettu, asianomaisten kesken, kellekään muulle ei mielestäni kukaan kilpailijoista ole mitään velkaa. Sovintoa yritimme Tuulikin kanssa kumpainenkin, välirauhoja tuli ja meni, yllättävä tilanne kummallekin. Kumpikin käyttäytyi omalla tavallaan sopimattomasti, ihan tasapuolisesti siis räiskyi ja salamoi, mutta nyt asiat on sovittu, ja maassa on rauha. Koitettaisiinko keskittyä niihin hyviin puoliin joita farmilla oli, kivoja hetkiä nähtiin taas tänäänkin :) toki mielipiteitä saa ja pitää olla, sitä en tarkoita.

Näihin sanoihin kiitän kaikkia tsempanneita ja RAKENTAVAN kritiikin kirjoittaneita, kyllä moinen kokemus olisi opettavainen itse kullekin :) en palaa kommentoimaan, koska täältä saa pääasiassa vain pahan mielen, itselleni tärkeintä on että sovussa ollaan kaikki, tapahtumista huolimatta :) mukavaa kesän odotusta ja aurinkoa! "Farmi"-Jenni

Vierailija
1334/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jenni, kiva kun kirjoitit, mutta miksi ihmeessä meidän pitäisi keskittyä vain niihin kivoihin asioihin? Sehän on ohjelman suola, että kritisoidaan teidän tekemisiä siellä ja välillä ärsytätte ja välillä taas katsoo neutraalisemmin.

Olen huomannut, että tällä palstalla yksi ja sama kirjoittelee paljonkin negaa sinusta, huomaa kirjoitustyylistä, älä anna sen häiritä.

Hyvää jatkoa

Vierailija
1335/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:25"]

En mä tarkoittanutkaan että kaikki olisi tuollaisia, toivon etteivät ole. Antaa vaan huonon kuvan kaikista sen seudun nuorista.

[/quote]

kerroppa näsäviisas kiroileva lökäpöksy juntti missä lantakasasta tuommoisia sikiää, niin tiedän kiertää sen pitäjän kaukaa, kun selvästikkään et ole kaupungissa käynytkään.  sen pitäjän KAIKKI rehupuntit saa nyt sun takia huonon kuvan, taitaa olla suomen vähä-älysin kirkonkylä. 

koko kirkonkylä kerää sulle nyt peukutuksia, räkänokka.

[/quote]

Oon kuule ihan isosta kaupungista etelä-Suomesta, en kuitenkaan pääkaupunki seudulta :))

[/quote]

Ja mitähän näsäviisasta mun tekstissä mahtoi olla? :DD Kerrohan mistä isosta citystä sä oot kun ei isot alkukirjaimet ja välimerkitkään ole hallussa. :))

[/quote]

voi hitto mikä moka mulle kävi noiden välimerkkien ja isojen kirjaimien takia nyt en pysty nukkumaan ja en uskalla sulle kertoa kun et säkään kerro ja muuten menee koko pääkaupungin maine kun sä luulet siellä pohjanmaalla tai savossa ettei täällä osaa kukaan kirjoittaa ollaan KAIKKI kirjoitustaidottomia voi hitto nyt mä lipsautin ton eteläsuomessa et ole käynytkään kun lähin huvipuistokin on powerpark johon sun äiti sut kesällä vie et ole juntti sen arvoinen että sulle enää kommentoisin täällä mitään pääsit nyt suurimpaan parrasvaloon mitä tuut elämässäs saavuttamaan

Vierailija
1336/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekopyhä jenni vääntelee suurta suutaan,,inhotaa katsoa ohjelmaa,,ettekö saa sitä pois kisasta,,,

Vierailija
1337/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä av muuttui kirjoittajien keskinäiseksi kinailuksi, niin häippäsen tästä Maajussille morsian av kommenttipalstalle. Tänään ohjelmassa kuulema hurjia käänteitä. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
1338/1577 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö niillä sitä sianlihaa pilalle,  kun ei ole oikein homma hallussa. 1800 luvulla tuskin tapettiin eläimiä keskellä kesää. Siinähän olisi kuolo korjannut  talvella,  jos  kesää ei pärjää  ilman  teurastuksia. Liha pitää suolata  niin tanakasti,  ettei varmasti mene pilalle jos sitä kerran kesällä on.

Vierailija
1339/1577 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei näimmään ollenkaan arvosta vanhaa ihmistä. Jenni ei todellakaan oo penaalin terävin. Jennin täytyy katsoa itseään pelistä. Jenni on yhteistyökyvytön.

Vierailija
1340/1577 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon et voittaja on osaava ja työteliäs henkilö. Eli Sanni tai Marko.

Ketju on lukittu.