Pulu perkale kakata ruilautti parvekkeelle
Oli hiton iso pulu, ei sellainen mitä pyörii asemilla ym. Hirveän kokoisen läntin väänsi siihen niin että oikein tömahti. Häädin pois sen siitä, mutta on ihme jääräpää, tuli takaisin kohta siihen ruikkimaan. Mikähän tuo oikein on, tuollainen vaalean harmaa ja iso kuin hitto.
Kommentit (19)
Noh, oli mikä oli, niin siivouspäivähän tästä tuli. Olin jo asennoitunut että tänään ei tarvitse tehdä mitään, mutta nyt on lähes puolet parvekkeesta paskassa niin pakko kai se on siivota. ..tanan pulu.
Pukeudu haukaksi, ja hengaa parvekkeella. Ääntele haukan äänellä. Eiköhän se karkoita suurenkin pulun!
Miksi se piti häätää pois ? Siitä olisi saanut hyvän paistin
Vierailija kirjoitti:
Miksi se piti häätää pois ? Siitä olisi saanut hyvän paistin
Tai lemmikin.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu haukaksi, ja hengaa parvekkeella. Ääntele haukan äänellä. Eiköhän se karkoita suurenkin pulun!
Laitat rokkia soimaan parvekkeelle niin pysyy linnut poissa.
On se hyvä ettei lehmät lennä
Freukkarit
Nyt se räpiköi ryteikössä jonkun toisen pulun kanssa. Varmaan panevat siellä. Tuijottelevat ja kuikuilevat välillä tänne päin. Perketi sentään, mun parvekkeelle ette tule munimaan ja kakkimaan!
Mulle teki saman tuohon rivitalon terassille. Just olin eilen pessyt sen putipuhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle teki saman tuohon rivitalon terassille. Just olin eilen pessyt sen putipuhtaaksi.
Niillä on selvästi jokin salaliitto, ne tekee sitä tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se räpiköi ryteikössä jonkun toisen pulun kanssa. Varmaan panevat siellä. Tuijottelevat ja kuikuilevat välillä tänne päin. Perketi sentään, mun parvekkeelle ette tule munimaan ja kakkimaan!
Taloyhtiön hätäkokous välittömästi. Puluille on tehtävä jotain heti. Ehtiikö tuossa edes ryypätä kun pitää puluja tarkkailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön hätäkokous välittömästi. Puluille on tehtävä jotain heti. Ehtiikö tuossa edes ryypätä kun pitää puluja tarkkailla?
Todellakin palaveri nytten!
Kun voisikin ryypätä, mutta kun lääkäri sanoi että se on arkku ja vainaa, jos otat vielä pisarankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin palaveri nytten!
Kun voisikin ryypätä, mutta kun lääkäri sanoi että se on arkku ja vainaa, jos otat vielä pisarankin.
Tuo on hyvä syy aloittaa kannabiksen käyttö. Sen käyttöön ei ole kuollut yhtään ihmistä.
Mulla tää sama, aina samaan paikkaan paskantaa, rip ikkunat
Vierailija kirjoitti:
Se oli lokki, mikä mun ikkunaan paskantaa, tekee varmaan tahalleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli lokki, mikä mun ikkunaan paskantaa, tekee varmaan tahalleen
Saamarin juopot lokit. Nehän huutaa kalijaa! kalijaa! Tahallaan ne tähtää ikkunoihin, autoihin ja ihmisiin. Pyöräilijään osumisesta saa suurimmat pisteet.
Tuollaista siitä seuraa kun parvekkeelle ei saa asentaa haulikkoa liiketunnistimella. Katkaistu haulikko on vaarallinen vain parin metrin päähän. Aivan ihme nipotusta ettei mitään lintujen karkoittimia saa laittaa parvekkeelle.