Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
Siis onko se jossain töissä oikeesti? Varottakaa nyt, että tiedän kiertää kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 21:04"]
Niin siinä nyt kävi. Pahoin pelkään että sinisilmä-Sini valitsee Jennin emännäksi. Ensi viikolla taas tuttua hermonkiristelyä luvassa.
[/quote] Juu. Eiii! Joni olisi hyvä valinta isännäksi. Hölmöintä olisi, jos Sini valitsee Jennin emännäksi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:04"]
Kilpailu meni väärin! Jenni lykkäs kätensä kiekolle kesken kysymyksen, eikä tiennytkään vastausta. Sinille olisi pitänyt tulla siitä puikkarikysymyksestä piste!!!!!!! Jos on säännöt sanottu, niin pitää toimia niiden mukaan. Epäreilu ilpailu!
[/quote]
JEP miten tämä hyvitetään? Siniltä meni turhaan mahdollisuus kymmenien tonnien voittopottiin!
[/quote] Todella huono homma tämmösessä ennalta nauhoitetussa ohjelmassa, että katsojien palaute ei tavoita tuomaria, joka ei itse huomaa tuominneensa vasten sääntöä, jonka on juuri ihan itse kertonut kilpailijoille. Katsotaan, tuleeko tohon korjaus.
Minäkin veikkaisin että Sini valitsee Jennin emännäksi ja Tuulikki+Sanni piiaksi. ja siitä häätöön Tuulikki.. ellei jenni ajattele pelin kannalta Sannia pahaksi kilpailijaksi. Mutta hyi en pidä Jennistä itse myöskään ollenkaan inhotttava ilkeilijä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:27"]
Miksei Sannia ikinä valita emännäksi? Eikä sitä kuitenkaan haastetakaan?
[/quote]
Ei Jonia ja Siniäkään ole valittu isännäksi/emännäksi. Se voi johtua siitä kun nämä kolme eivät ole herättäneet muissa sen enempää empatiaa tai antipatiaakaan eikä siten kenelläkään ole herännyt erityistä tarvetta pelastaa tai päästä heistä eroon. Sannia naiset eivät ole uskaltaneet haastaa.
olisivat selkeästi joutuneet valitsemaan puolensa ja joko päättää pelastaa tai panna häätömittelöön. Naisilla ei monta haastekilpailua ole ollut ja Sanni näytti taitonsa jo alussa kun haastoi Seidan.
nSinin ja Jennin kisa tuomaroitiin väärin,miksihän kukaan ei puutunut siihen ajoissa,Vai eikö Elleni voi myöntää virhettään, Sääntöjä noudattaen Sini olisi nyt pelissä mukana.Sanni on reilu ahkera kilpailija.
Vaikka kuinka on telkkari ohjelma pitää silti toimia sanottujen sääntöjen mukaan, oikeuden mukaiseasti.SININ paikka olisi kisaamassa.
Sanni ansaitsee voiton. On osoittanut olevansa vuoden farmilainen....kykenee kaikkiin tilan töihin ja on osaava. Harmi, kun ei ole vielä emäntänä nähty.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:47"]
jenni ikäisekseen lapsellinen,korvat höröllään kuunteli kun pehtori jutteli emännän tai rengin kanssa,sitten kertomaan juorut HIH.kaikissa asioissa päällepäsmäri
ei arvosta toisia ihmisiä,,,ON minä minä ihminen täydellisesti ja papukaijamerkkikin,,oih kakatkin piti heittää laitumelta,siinäpä jennille ammattia kerrakseen.voiton ansaitsisi SANNi.siinä ajatteleva ja osaava nainen..vieläpä ikäisekseen kypsä ja oikeudenmukainen.
[/quote]
Sä oot nolo ja niin läpinäkyvä. Harjoittele _sekopää_ kirjoittamaan. Helevetti, että sulla on tylsä elämä..jaksat pitää tätä ketjua ylhäällä. En seuraa edes koko sarjaa, mutta sun lapsellisen kommentoinnin ja haukkumisen takia toivon, että ihana Jenni voittaa!!! Nyt sitten kirjaston koneilta 10 miinuspeukkua..eiks nii?
[/quote]
No niin tulihan ne alapeukut sieltä! Hienoa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:37"]
Miksiei emäntänä oleva voi vaan jakaa toisille työt ja illalla kysyä onko ne tehty? Miksi pitää alkaa kinaamaan.
[/quote]
Siksi koska emäntä on vastuussa siitä että viikkotehtävä tulee tehdyksi rutiinien ohella ja porukka saa palkintonsa. Kukaan emäntä ei halua ottaa epäonnistumisen riskiä ja siksi täytyy myös itse osallistua.
[/quote] Ei ole pakko emännän itse osallistua...mieti.
Olisi ollut hyvä nähdä Sanni ja Joni emäntänä/isäntänä. Helpolla pääsevät kun eivät joudu ottamaan vastuuta. Jennistä jo näki kuinka hermot pettää ja kiukuttaa kun on emäntänä. Kaikista ei vaan ole esimieheksi!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:31"]
Mut Sanni on sanonut, että ei viitsi kaveerata, kun on kilpailu. Se vaan, että jos jo pudonneet äänestävät voittajan, niin Jenni on enemmän kiehnannut heitä kaverikseen.
[/quote]
Toisaalta Jenni on ollut jo monta kertaa emäntänä ja joutunut valitsemaan kilpakumppaneitaan häätömökkiin, mikä on saattanut aiheuttaa sen verran kaunaisuutta, että nämä häätöuhan alle joutuneet eivät äänestä Jenniä.
[/quote]
Hyvä pointti ite en tullukkaa aatelleeks tolla tavalla, toivottavasti on näin että eivät äänestä :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:31"]
Tottahan se vain on että Tuulikin ahteri on vähän kookkaan puoleinen, ei se Jenni perättömiä ole puhunut.
[/quote]
No eikös sekin ole totta, että jennillä ei persettä ja rintoja ole ollenkaan? Miksei tuulikki näistä heitä yhtä hienoja aivopieruja kuin jenni?
[/quote] Juurikin näin. Kyllä Jenni on haukkujatyyppiä. Heti haukkuin Joniakin kun se oli sanonut, ettei ala riitelemään muiden kanssa. Syytti Jonia nuoleskelijaksi!!! Fiksumpi se Joni on kuin Jenni!
Harmittaa NIIN kun Marko otti vastaansa Jonin muka reiluuden nimissä, kenelle tuolla pitää reilu olla??
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 01:34"]
Tulipa tuossa tänään alkutunnaria katsellessa mieleen, että missä farmin kissa(t?) on, onko näkynyt pitkään aikaan? Muistelen vaan että siellä oli alussa ainakin yksi pentu hyörimässä Markon koiran kanssa.
[/quote]
Luin Markon Facebookista, että kissoilla oli molemmilla korvapunkkeja, jotka tarttuivat Markon koiraan, Kemiin. Kissat vietiin sitten pois farmilta.
Kaiken huipuksi kissat olivat aivan liian pienenä vieroitettu emostaan. Kissanpentu pitää olla vähintään 12-viikkoinen, ennenkuin sen voi vieroittaa. Nuo olivat paljon, paljon nuorempia. En käsitä, millaista porukkaa tuossa tuotantotiimissä on.
"No eikös sekin ole totta, että jennillä ei persettä ja rintoja ole ollenkaan? Miksei tuulikki näistä heitä yhtä hienoja aivopieruja kuin jenni? "
Nii on tainnu tosiaan Jenni jättää tissit kotiin eikä kukaan tästä mainitse hänelle niinku Jenni Tuulikille joka on ottanu pyllyn mukaan :D Mutta eikai siinnä jos toiselta puuttuu käytöstavat. Mukava on varmaan Tuulikista kattoa jälkeenpäin Jennin haukkumisia kun kuitenki varmaan ite tietää että on vähän isompi rakenteinen kuin muut siellä..
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 01:34"]
Tulipa tuossa tänään alkutunnaria katsellessa mieleen, että missä farmin kissa(t?) on, onko näkynyt pitkään aikaan? Muistelen vaan että siellä oli alussa ainakin yksi pentu hyörimässä Markon koiran kanssa.
[/quote]
Luin Markon Facebookista, että kissoilla oli molemmilla korvapunkkeja, jotka tarttuivat Markon koiraan, Kemiin. Kissat vietiin sitten pois farmilta.
Kaiken huipuksi kissat olivat aivan liian pienenä vieroitettu emostaan. Kissanpentu pitää olla vähintään 12-viikkoinen, ennenkuin sen voi vieroittaa. Nuo olivat paljon, paljon nuorempia. En käsitä, millaista porukkaa tuossa tuotantotiimissä on.
[/quote]
Voi Kemi raukka, ja kamalaa jos on otettu liian aikaisin pois emolta! MITÄ porukkaa! Mutta siis ihankun eilisessä jaksossa olisin kissat nähnyt :o voi olla että olen väärässäkin..
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:26"]
Missä vaiheessa kattoa on tervattu? Tikkailla minuakin enemmän huimaa kuin katolla paitsi jos katto on hyvin kalteva.
[/quote]
Silloin kun rakensivat "navetan". Katto vuosi ja Jenni ja Sini paikkasivat kattoa lampaista kerityllä villalla ja tervalla. Ihan alukupäässä ohjelmasarjaa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:27"]
Tuo Jennin vihaaja, avohoitopotilas, pitäisi saada hoitoon.
[/quote] Luuletko että niitä on vain yksi??
On Tuulikkikin katunut jossain kirjoituksessaan mm. ilkeyttään ja komenteluaan farmilla ja ihmetellyt mitä hän ylipäänsä siellä teki. Luulen että Tuulikki ei ole voittaja.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:11"]
672 jatkaa
Todennäköisesti ihan turha vakuuttaa etten ole Jenni, mutta vakuutan silti. Koita nyt sinäkin uskoa että kaikki eivät ole mustavalkoisesti ajattelevia tyyliin ihminen on joko hyvä tai paha, ja jos on paha niin on ruma, tai jos on ruma on pakko olla hyvä, tai hyvät eivät tee virheitä, tai vanhat ovat aina oikeassa eikä niitä saa arvostella vaan aina pitää kunnioittaa... Ja muutenkin arvostelut voisivat olla edes jonkin verran analyyttisiä eikä puskasta huuteluja. Ihmistä sitä paitsi näyttää ärsyttävän monesti juuri omat luonteenpiirteet joita mielellään näkee muissa, vaikka niissä muissa ei niitä olisikaan.
[/quote]
Mäkään en ole Jenni, enkä edes hänen tuttunsa, mutten ole myöskään kyennyt ymmärtämään tätä yletöntä Jenni-vihaa. Enemmän mua tuossa tv-ohjelmassa ärsyttää omahyväinen ja laiska Tuulikki, mutta sekin vain tuollaisena tv-hahmona, tuskin heistä kenestäkään koko persoona editorin hyppysten jälkeen meille välittyy.
Tämä hirveä Jenni-raivo minusta viittaa siihen, että tässäkin ketjussa heiluu joku, jolla on henk.koht. ongelmia hänen kanssaan. Eihän hän tv:ssä ole tehnyt mitään niin järisyttävää, että se selittäisi nämä reaktiot. Eipä silti, monista tämän ketjun kommenteista kyllä huomaa, että ne on kirjoittanut yksi ja sama ihminen.
[/quote]
672
Paljonhan nuo Jennin haukkumisviestit yläpeukkuja saa, mitä on vaikea ymmärtää. Minä muuten voisin olla ikäni puolesta Jennin mummo, mutta en ole.
Minäkin olen Tuulikkia arvostellut lähinnä samoista asioista, mutta olen perustellut sanomiseni ja Tuulikin arvostelu onkin mielestäni ollut pääasiassa asiallista. Viime aikoina Tuulikista ei ole tullut mitään uutta kritisoitavaa ja tämä viimeinen emännöinti kuhilaiden teon alkua lukuunottamatta näytti menevän hyvin.