Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kyllästyttää... mitä teen?

Vierailija
28.12.2007 |

hän tekee harvoin nykyisin kotitöitä käskemättä, istuu sohvalla äkäsenä, on aina vähän myrtsinä. Viihtyy kyllä kotona hyvin ja hänellä on pienempi palkka kuin minulla, on osa-aikaisessa työssä. Saan aina kinuta häneltä vuokrarahaa. Hän valittaa usein että hänleää on rintakipuja ja rytmihäiriöitä, mutta lääkäri ei ollut noteerannut niitä mitenkään kun piti kai luulotteluna.

Hän on kyllä kiltti muuten, mutta ärsyttää että minä olen se joka on päävastuussa kaikesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heittäytymään hänen varaansa vaikka toivonkin että hän ryhdistäytyisi.

ap

Vierailija
2/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus vähenee samaa tahtia kuin luottamus miehen suoriutumisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei ole onneksi.

ap-

Vierailija
4/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kantapäät yhteen ja eri teille. Sinä ansaitset oikean miehen. Tuo ei tuosta muuksi muutu. Veikkaan, ettei miehesikään ole kovin tyytyväinen eikä ylpeä miehuudesaan.

Vierailija
5/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on enemmän kotona kuin sinä, niin hänen pitäisi tehdäkin enemmän. Sopikaa mitä kuuluu hänelle ja mitä sinulle. Sun pitää vaan olla sen verran psykologisesti taitava, että saat sen kuulostamaan siltä kuin mies näin tekisi jotain suunnatonta sinun ja kodin hyväksi. Yritä myydä se niin, että hän tekemällä vähän enemmän kotitöitä kompensoi ylenpalttisesti pienemmän palkkansa. (Koska sehän se miestä varmaan syö, kun on sinusta taloudellisesti riippuvainen.)

Vierailija
6/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on oikesti sairastanut vaikean sairauden mutta parani siitä. Mutta luulen että nämä vaivat jotka ovat niin outoja on luulottelua.

Hän on kyllä hyvin pidetty ystävien parissa. Sai joulukorttejakin tuplasti enempi kuin minä..

ap-

Vierailija
7/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätte kärsivän kumpikin. Mies vain ulos ennen kuin tulee lapsia ja lisää ongelmia. Olet varmaankin liian topakka miehellesi ja viet mieheltä atktiivisuudellasi kaiken oma-aloisuuden. Tuttavapiirissä oli tälläinen pariskunta. Eron jälkeen hyvissä väleissä ja mieskin reipastunut.

Vierailija
8/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka että vatsa tulee kipeäksi kun jännittää, tai ihottuma puhkeaa kun on stressiä.

Luulen, että mies kärsii tilanteesta ja on ehkä masentunutkin, ja oirehtii ahdistusta näillä sydänoireilla.

Vierailija
9/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä mitenkään kevyin perustein ole liittoamme solminneet.

mutta hauluaisin että hän miehistyis vähän ja on totta että minä olen se pomo tässä perheessä vaikak en niin haluaiskaan.

Olen kyllä aika varma että ne oireet hänellä on kuviteluja mutta miksi lääkäri ei ole tehnyt mitään asian hyväksi kun hän on siellä ravannut?

-ap.