Autojen private leasing, kokemuksia?
Täyssähköä ajattelin, esim. Polestar. Elämässä on jo liikaa työtä lasten, eläinten, kuntoilun, ok-talon ja uran vuoksi. Mielelläni maksan, että saan palveluna. T. Mies 46v
Kommentit (7)
Minulla on jo 5. privaleasing menossa. Ihan ehdoton.
Kk hinta kauppakassissani on sama kuin arvonalenema joten ei tosiaankaan harmita varsinkin kun seuraan kaveriani jolla on aina maanantaikappale tai herkästi kolaroituva ja jatkuvasti saa maksella remppoja uudehkoissakin autoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kk hinta kauppakassissani on sama kuin arvonalenema joten ei tosiaankaan harmita varsinkin kun seuraan kaveriani jolla on aina maanantaikappale tai herkästi kolaroituva ja jatkuvasti saa maksella remppoja uudehkoissakin autoissa.
Eli kauppakassi on priva leasing, mutta teillä on myös pääautokin, joka ilmeisesti ei ole? Paljonko maksat ensimmäisestä kuussa? Mitä kuuluu hintaan?
ilmaisia lounaita ei oo ja business on businessta niille firmoille. jos kuitenki on varaani mikäs siinä
Minulla, M68, on tehdasuusi Toyota Yaris hybridi. Maksaa noin 230 egee/kk + vakuutukset, vuosihuollot ja rengashotellin. Riittää eläkeläispariskunnalle. Meille sopiva järjestely kun auto itsessään ei ole meille "pyhä lehmä". Elokuussa tulee 4v täyteen ja mittarissa nyt karvan verran alle 30 000 km.
Vierailija kirjoitti:
Minulla, M68, on tehdasuusi Toyota Yaris hybridi. Maksaa noin 230 egee/kk + vakuutukset, vuosihuollot ja rengashotellin. Riittää eläkeläispariskunnalle. Meille sopiva järjestely kun auto itsessään ei ole meille "pyhä lehmä". Elokuussa tulee 4v täyteen ja mittarissa nyt karvan verran alle 30 000 km.
Vuosihuollotkin saisi varmaan pakettiin mukaan ja myös rengashotellin.
Eli kauppakassi on priva leasing, mutta teillä on myös pääautokin, joka ilmeisesti ei ole? Paljonko maksat ensimmäisestä kuussa? Mitä kuuluu hintaan?
Pääauto Suomessa on miehen työleasing. Minulla auto ulkomailla, 318e ja sisältää huollot, renkaanvaihdot, täysvakuutuksen yms.
1. kuukausi oli 318e.
En ole koskaan Suomessakaan maksanut kuin kk summan (n 350e) mutta vakuutuksen erikseen itse.
Kätevä palveluhan tuo on, jos on varaa.