Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen Sellon Bobossa...

Vierailija
28.12.2007 |

Sinä äiti? Tai kuka nyt olitkaan vastasyntyneen/parikuisen? vauvan kanssa shoppailemassa. Vauva itki ja huusi niin, että koko kauppa raikui, mutta sinua ei näkynyt lähettyvilläkään. Vaunuissa makuupussissa huudettiin,ja ihmiset ympärillä ihmettelivät, missä on vauvan äiti? Olisin tullut ihan sanomaankin sulle, että anna vauvallesi maitoa tai ota syliin..tai miksi vauva nyt kiljui suoraa huutoa..Sä olet hirveä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiinkö vauva huostaan?

Vierailija
2/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANKI ELÄMÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kiljui kuin syötävä ja äiti kiljui taaperolleen " en enää ikinä ota sinua mukaan kauppaan" ja moneen, moneen kertaan :-o

En suoraan sanoen tajua, miten ihmiset kehtaa huutaa lapsilleen julkisilla paikoilla. Minkälaista meno sitten oikein on kotona?

Vierailija
4/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vauva kiljui kuin syötävä ja äiti kiljui taaperolleen " en enää ikinä ota sinua mukaan kauppaan" ja moneen, moneen kertaan :-o

En suoraan sanoen tajua, miten ihmiset kehtaa huutaa lapsilleen julkisilla paikoilla. Minkälaista meno sitten oikein on kotona?

Kyllä minä komennan lapsiani myös julkisilla paikoilla, tarvittaessa korotan myös ääntä.

En tosin uhkaa etten ota enää ikinä mukaan.

Onko parempi vaihtoehto sitten nämä vanhemmat joiden lapset mellastaa kaupoissa ja ravintoloissa miten sattuu kun vanhemmat ei KEHTAA lapsiaan julkisilla paikoilla komentaa? Tuskin.

Luuletko että lapsi oppii käyttäytymään jos häntä ei komenneta?

Nämä riehujalapsethan ovat nimenomaan huomanneet että he saavat käyttäytyä julkisilla paikoilla miten vaan kun heitä ei komenneta, hyssytellään vaan että " Olepa Lauri nyt kunnolla" .

Vierailija
5/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut ihan vauva, osasi seistä. Isompi oli tyttö ja tämä pienempi poika.

Vierailija
6/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä komennan lastani, mutta en huuda hänelle kuin mielipuoli.

Vierailija
7/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei karju lapsellensa ostoskeskuksessa ja vielä uhkaile päälle, niin sitten on lellinyt lapsensa piloille.

Vierailija
8/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mulla ole tapana kytätä, jos joku huudattaa lasta, mutta kyseessä oli VAUVA! Ja vanhemipa ei lähettyvillä! Oikeasti tämä vauva huusi kurkkuäänellä ja kuulosti tuskaiselta. Ja ihmiset lähellä katsoivat ympärilleen, että missä äiti...äiti oli ilmeisesti niin tohkeissaan, että ei välittänyt tai kuullut. Toivottavasti joku puuttui asiaan..itse olisin sanonut, jos olisi äiti ollut lähellä. Ja ihmisten paheksuvista katseista päätellen, en ollut ainoa, joka kiinnitti huomiota tähän kärsivään vauvaan. Ja oli muuten Jesper junior..ei bobo. Kutonen taitaa itse olla välinpitämätön.

Vierailija
9/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

EI mulla ole tapana kytätä, jos joku huudattaa lasta, mutta kyseessä oli VAUVA! Ja vanhemipa ei lähettyvillä! Oikeasti tämä vauva huusi kurkkuäänellä ja kuulosti tuskaiselta. Ja ihmiset lähellä katsoivat ympärilleen, että missä äiti...äiti oli ilmeisesti niin tohkeissaan, että ei välittänyt tai kuullut. Toivottavasti joku puuttui asiaan..itse olisin sanonut, jos olisi äiti ollut lähellä. Ja ihmisten paheksuvista katseista päätellen, en ollut ainoa, joka kiinnitti huomiota tähän kärsivään vauvaan. Ja oli muuten Jesper junior..ei bobo. Kutonen taitaa itse olla välinpitämätön.

Ja sitten tyynenä lähdit pois. Et ole ihan fiksu itsekään.

Vierailija
10/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa äiti oli todella väsynyt, ja päätti antaa lapsen huutaa hetken aikaa, koska eihän lapsi siihen kuole. Olen joskus itse väsyneenä vauvan huutoon poistunut huoneesta rauhoittumaan, vauvan jäädessä hetkeksi yksin. Se on siinä tilanteessa lapsen paras, jos vanhemman hermot on ihan riekaleina ja tekisi mieli kuristaa koko lapsi.

Ette te ihmiset aina ajattele.

Toisekseen en ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka vetää hirveetä roolia aina julkisilla paikoilla, ollaan lapsille NIIN MUKAVIA, ettei vaan kukaan pääsis syyttämään huonoksi vanhemmaksi. Pikemminkin mietityttää, että minkälainen meno heillä on kotona, kun kukaan ei ole näkemässä.

Vierailija
11/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäänyt odottelemaan sen äitiä. Silloin olisin voinut ilmaista mielipiteeni hänelle vauvan huudosta ja äidin läheisyyden tarpeellisuudesta.

Vierailija
12/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väsynyt tai ei niin ai vauvaa voi noin kohdella. Ja itse olin n.15min bobossa odottamassa tuttuani ja katsomassa lapsille vaatteita. Ja sinäaikana ei äiti mennyt lähellekään vauvaa. Ja huolestuneen oloisia ihmisiä oli senverran lähettyvillä, että joutuessani poistumaan, on joku taatusti puuttunut asiaan. Myyjä viimeistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme