Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä kotisiivouspalvelu, niin nyt viimeistään ensi vuoden puolella

Vierailija
27.12.2007 |

ymmärtäkää olla pois jaloista, kun siivooja tekee työnsä.

Ei voi olla mahdotonta kerran vkssa/parissa lähteä muutamaksi tunniksi jonnekin ja myös lasten tuleminen paikalle kesken kaiken tai kotonaoleminen on työtä häiritsevää.

Ko. alalla on niin paljon kysyntää, että meidän firma ei enää edes ota tilauksia, joissa ollaan paikalla palvelun aikana.

Mikään selitys ei ole tarpeeksi hyvä, ellei kyseessä ole sairaustapaus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä en ole kyllä osannut ajatella noin, että meidän pitäisi lähteä evakkoon siivouksen ajaksi. Minä pidän sitä jo hyvänä saavutuksena, että lapset nukkuu päiväunia ulkona vaunuissa sillä aikaa. joten sisällä on vain minä. Minä sitten pyyhin pölyjä ja järjestelen paikkoja sillä aikaa, kun siivooja hoitaa lattiat. Ja yhdessä puistellaan matot. Ja kun en joskus ole pystynyt olemaan paikalla, niin isot matot on jääneet puistelematta.

Mutta kannattaa tosiaan sanoa siitä, sillä muuten minä asiakkaana näen asian juuri päinvastoin.

Vierailija
2/7 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on minusta normaali tapa toimia. Jos aina ei ole mahdollista, niin ainakin asukkaan olisi syytä pysyä yhdessä huoneessa, poistua vain siksi aikaa kun siivooja siivoaa sen huoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastinta kaiveli ja keitti kahvia pullan seuraksi xD. Ylpeänä sitten esitteli kuinka HÄN ja -siivoojan nimi- ovat taas saaneet niin paljon aikaiseksi!

Vierailija
4/7 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään pyöriä siellä siivoojan jaloissa. Pitää tietenkin antaa siivojalle työrauha. Olen aina lähtenyt asioille siksi aikaa ja on ihana tulla puhtaaseen, hyvälletuoksuvaan TYHJÄÄN kotiin. Sen takiahan sitä tehdään ne sopimukset ja sovitaan kaikki, että mitä siivoja tekee siellä, että sen voi jättää sinne yksinkin. Jos olisin kotona, voisin itsekin koko ajan pyytää/ohjata, että nyt tehdään tuo, tuo, tuo...Sitä paitsi meillä tuo mattojen siivous tehtiin niin, että mies nosti ennen siivoojan tuloa matot ulos ja siivooja kävi ne siellä tamppaamassa ja jätti sinne, ja mies nosti ne sitten myöhemmin takaisin sisään. Ei olis tullu mieleenkään jäädä kotiin niitä varten auttelemaan siivoojaa, enkä toisaalta halunnut, että hento siivoojatätimme rikkoo selkänsä mattoja nostellessa. Kyllä mulla olis tosi vaivautunut olo, jos olisin kotona samaan aikaan siivoojan kanssa....

Vierailija
5/7 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oikein mainostettiin sitä, että perheen parivuotias tyttö " osallistui" siivoukseen. Eli äiti antoi lapsen pyöriä siivoojan jaloissa työtä häiritsemässä. Äälio.

Vierailija
6/7 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kuulu olla samaan aikaan kotona, kun siivooja käy.

Sehän hankaloittaa ja hidastaa työtä, kun pyöritään jaloissa ja jos vielä lapsia saa varoa.

Käyttäkää nyt aivoja, hyvät ihmiset.

Vierailija
7/7 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivouksen ajaksi. Niin, ja ei palaa sitten enää takaisin.

Näin sen pitää mennäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi