Doomoo Seat?
Uusimmassa Odotus-lehdessä on esitelty Doomoo Seat " laiskanlinna vauvalle" . On tosi lokoisannäköinen! Onko kenelläkään kokemusta tuosta istuimesta?? Jutussa sanotaan, että se menisi jopa 30-kiloiselle lapselle, joten silloinhan se sopisi ihan kouluikäisellekin tuoliksi... kiinnostaisi kuulla kokemuksia, jos joltain tuo löytyy.
Kommentit (7)
Sen sai hyvin muovattua vauvalle sopivaksi kulloisenkin tarpeen mukaan. Sitten kun vauva alkoi liikkumaan paljon, en enää uskaltanut pitää siinä kun pelkäsin että tipahtaa pois vaikka siinä se vyöjuttu onkin. Mutta toisaalta siinä vaiheessa ei olisi enää viihtynyt normaalissakaan sitterissä. Sitten taas kun oppii pysymään siinä itse vähän isompana, tulisi uudestaan käyttöön löhöilytuolina mutta jouduimme itse myymään sen pois tilanpuutteen vuoksi. Se on kyllä niin kaunis että mielestäni menee ihan sisustuselementtinäkin :D
Etsitkö tytölle vai pojalle Doomoo Seatia? Meillä olisi myynnissä kymmenisen kertaa istahdettu vaaleanpuna-ruskea sellainen. Kangas on sitä parempaa eli Alcantaraa. Saimme istuimen lahjaksi mutta niin myöhään, että vauva ei enää sittereitä kaipaa (konttailee jo täysillä menemään) emmekä muuton vuoksi tuota viitsi säilyttääkään. Hinta olisi 75 e posteineen. Istuin on täysin uudenveroinen.
Kiitos mutta " poikaväriä" olen hankkimassa :)
Onko kenelläkään kokemuksia isomman lapsen kanssa tuosta istuimesta? Sitterit tulevat ja menevät mutta jos tuosta olisi vähän pidempiaikaiseksi ratkaisuksi niin sijoitan roposeni mielelläni moiseen. Minuakin tuo ulkonäkö houkuttelee - se on jotenkin niin piristävän näköinen ja siinä on ihanat värivalikoimat.
kertokaapa kokemuksia!
Ja jos jollain on ylimääräisenä tommonen beige, ostan heti sen pois kuleksimasta.
Meillä Doomoo Seat on kotona todella ahkerassa käytössä. Esikoinen tosin on vienyt istuimen vauvalta lähes kokonaan ja käyttää sitä leikeissään ihmeen monella tavalla. Lukupaikka siitä on myös tullut. Se muokkautuu pojan asentoon niin hyvin, että hän viihtyy siinä pitkiä aikoja... tosin niin viihtyy vauvakin, kun oman tilaisuutensa vain saa :-/
Olemme itse asiassa jo harkinneet toisen samanlaisen ostoa, kun istuin on tuntunut molemmille niin hyvältä. Kodin Ykkösessä olen niitä käynyt jo hipelöimässäkin! Ymmärtääkseni Seat on Euroopassa ollutkin kova menestys juuri tuon pitkän iän ja hyvän suunnittelunsa vuoksi. Voin kyllä itsekin suositella, ainakin meidän perheessämme ihan menestys!
Niin, juu. Esikoisemme on 4 v. ja kuopuksemme 2 kk.
Nyt on vaan joulun jälkeen budjetti aika tiukka. Mikähän hinta on tuolla Kodin Ykkösessä?
Kattelin netissä, että aika isot erot oli eri kauppojen välillä. Bebesissä oli 129 euroa ja Pikkupingviinissä 109 euroa.
Tuolla näyttää olevan alessa, jos sellaiseen päädyt.
https://ssl.lemonkids.fi/shop/index.php?cPath=11