katon kolmelle yhen tarotkortin kuvaamaan nykyistä tilannetta.
Jos et vaivaudu antamaan palautetta, älä yritä saaha vastausta.
Tarvitsen iän, pientä kuvailua ulkonäöstä ja muutaman luonteenpiirteen. Horoskooppimerkin.
Kommentit (49)
Vierailija:
eli kutonen:
Nostin lanttien ritarin, voimakkaan hovikortin. Se hallitsee terveyttä ja materiaalista yltäkylläisyyttä. Toisaalta myös kovaa työtä ja sijoituksia. Väsyttävä työ on vaivan arvoista, jos se tehdään oman kasvun vuoksi. Edessäsi olevat tehtävät ovat työläitä, mutta jos onnistut, saat palkkioksi runsaan sadon.
TOSI VAIKUTTAVAA, todella paljastavaa. Ja ihan liirum-laarumia eli huu-haata!
Olen 34v, oinasnainen, ruskeatukkainen, pyöreä nainen. Olen herkkä ja lojaali.
Kortti on valttien tasapaino-kortti. Se ei tarkjoita sitä, että sinä olisit välttämättä tasapainossa, vaan sitä, että juuri sen löytäminen olisi nyt tärkeää elämässäsi. Kortissa nainen tasapainoilee miekan terällä. Naisen huomio on kääntynyt sisäänpäin. Tämä tekee hänet vastaanottavaiseksi uusille aatteille, mutta tarkoittaa toisinaan myös jotain lapsiin liittyvää. Kortti kehoittaa välttämään äärimmäisyyksiä jokapäiväisessä elämässä.
Kiinnitä huomiota siihe, millaiset jokapäiväiset tilanteet saavat sinut pois tasapainosta ja huomioi, miten saavutat tasapainon.
joka onnistuu ja saat miesten päät kääntymään.
tuohan on täyskusetusta, eikä tiedä mitään, latelee ympäripyöreitä, jotka saa sopimaan jokaisen elämään. Samaa sarjaa löydät Astro. fi sivuilta
tähän mennessä itselleni ja ystävilleni, ja ovat olleet kyllä pelottavan oikeassa.
ap
nostin kakkoselle ja katsoin kutosesta alkaen siksi, että se oli ensimmäinen numero, jossa oli kaikki pyytämäni asiat. Kolmas oli kronologisesti seiska. Ja enemmille en luvannutkaan, ainakaan nyt. Tarotit eivät näe yleensä konkreettisia asioita, vaan sisäisiä. Mihin olisi syytä kiinnittää huomio jne.
mutta kaikki tiedot mitä pyysit oli. mutta sama sen väliä.
kuutoselta ja hyvää yötä!
Ja solvaajille tiedoksi, että olen skeptikko, mutta _joka sana_ tuossa osui niin kohdalleen, en vain viitsi täällä tarkemmin selvittää.
tottakai nuo asiat " osuvat" kohdalleen, kun ne on niin sanottu, hoh-hoijaa!
ja muutenkin olivat 2 erässä, ja aika suppeat..
siis 33 v., rockhenkinen, tumma, boheemi, selviää kaikesta, vaikka vaikeaa olisikin (ja on ollutkin), sitkeä,yritteliäs (vaikka kaikki tuntuu kuitenkin aina menevän harakoille), temperamenttinen, mutta vähän sisäisesti " ulkopuolinen" ja yksinäinen olo. Jos jaksat vielä, niin olisin erittäin kiitollinen.
Tämä on älyllisen selkeyden kortti. Tavallaan tässä on kaksi tulkintaa joista en tiedä kumpi on oikea vai ovatko kummatkin.
Selkeys luo oivalliset olosuhteet sille, mitä teet. Kortti symboloi luovaa energiaa, jonka älyllinen selkeys on synnyttänyt. Olet ehkäpä alkamassa opiskelemaan tai joku uuden oppiminen tässä tulee esiin.
Toisaalta taas...Kykenet myöntämään tosiasiat, ja kutsumaan niitä oikeilla nimillä. Asiat voivat olla sellaisia, mistä muut eivät mielellään puhu. Käsittelet ehkä jotain menneisyydestäsi. Tai jotain, mikä on ollut epäselvää. Siihen liittyy suuri vastuu, ettet satuta selkeydessäsi toisia. En tiedä. en tiedä miten tulkita.
siis tiedän kyllä, että jotkut ennustajat suoltavat ympäripyöreää tarinaa, jonka jokainen voi soveltaa omaan elämäänsä. Mutta ap:n kellekään muulle nostamat jutut eivät täsmänneet tuolla tavalla kuin omani. Siis että joka ilmaisu kuvaa täsmälleen tämänhetkistä tilannettani. Siis ei mitään " lähivuosien" tilannetta vaan lähipäivien ja viikkojen. Siksi skeptikko minussa vähän hämmentyi...
6
enkä siltä ole mitään kysynytkään, koska se ei mistään mitään tiedä=)
sopimaan jokaiseen samaa sarjaa iltapäivälehtien horoskooppien kanssa.
Ihan varmasti tälle iltaa.
tulkinta kohta.
ap
Vierailija:
Tämä on älyllisen selkeyden kortti. Tavallaan tässä on kaksi tulkintaa joista en tiedä kumpi on oikea vai ovatko kummatkin.Selkeys luo oivalliset olosuhteet sille, mitä teet. Kortti symboloi luovaa energiaa, jonka älyllinen selkeys on synnyttänyt. Olet ehkäpä alkamassa opiskelemaan tai joku uuden oppiminen tässä tulee esiin.
Toisaalta taas...Kykenet myöntämään tosiasiat, ja kutsumaan niitä oikeilla nimillä. Asiat voivat olla sellaisia, mistä muut eivät mielellään puhu. Käsittelet ehkä jotain menneisyydestäsi. Tai jotain, mikä on ollut epäselvää. Siihen liittyy suuri vastuu, ettet satuta selkeydessäsi toisia. En tiedä. en tiedä miten tulkita.
Olen todellakin vastaanottanut viime kesänä opiskelupaikan, mutta siirtänyt opintojen aloittamista vuodella ja menossa siis ensi syksynä takaisin koulun penkille. Vaihdan alaa.
Ja toinen... Olen eronnut vastikään miehestäni, meillä on kaksi pientä lasta. Vasta nyt olen myöntämässä itselleni, että olimme todellakin yhdessä vain lasten takia. Pitkään olin miettimättä suhdettamme, menin vain eteenpäin... mutta nyt kykenen ymmärtämään, mistä välillämme on kyse lopulta ollut. Totta kai tämän kaiken keskellä suurin vastuu on lapsista, siitä etten antaisi oman mielipiteeni heidän isästään vaikuttaa heidän suhteeseensa.
Vaikuttavaa, ap. Kyse voisi olla näistä. Ja minäkin olen ollut skeptikko, mutta onhan tämä hämmästyttävää. Kiitos oikein paljon ensikosketuksesta tällaiseen!
Suuria puheita ja paljon laskuja, jokin pieni onnettomuuskin näkyy, selviät siitä hyvin. Lepää enemmän!