Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

katon kolmelle yhen tarotkortin kuvaamaan nykyistä tilannetta.

Vierailija
27.12.2007 |

Jos et vaivaudu antamaan palautetta, älä yritä saaha vastausta.

Tarvitsen iän, pientä kuvailua ulkonäöstä ja muutaman luonteenpiirteen. Horoskooppimerkin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä näet. Mukavaa illan jatkoa kuitenkin sinulle!

Vierailija
42/49 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin voimakas kortti. Kuvaa henkistä muutosta. Jotain on tapahtumassa tai tapahtunut - oletko löytänyt jumalan, uuden tavan kokoea tai ajatella, noussut ikäänkuin uudelle tasolle, vaikeuksien kautta, ovatko ne voimistaneet sinua?

Kortti varoittaa tunteiden tukahduttamisesta. Tunteiden on kristallisoiduttava, ne on ymmärrettävä tarkoin ja selkeästi, eikä niitä saa tukahduttaa. Tunteiden täytyy saada olla olemassa ja ne on käsiteltävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteita en koskaan voisi tukahduttaa liiaksi, olen niin herkkä. Niitä täytyisi enmmänkin osata käsitellä vain oikein.

Lämmin kiitos sinulle ap! Oikein mukavaa Uttaa Vuotta sinulle!

t. 38

Vierailija
44/49 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
45/49 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltani olen rehellinen, iloinen, sosiaalinen. Horoskooppimerkkini on jousimies.

Vierailija
46/49 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se osuu oikeaan niin aika hyvin viis kuudesta...harva ennustaja on täällä kyennyt samaan.

Vierailija
47/49 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella kiinnostunut ja vastaan varmasti. Eli:

Olen 32 vuotias, vaalea, lyhyt ja " pyöreä" . Luonteeltani olen melko jämpti ja tempperamenttinen, olen myös lojaali lähimmäisilleni. Horoskoopiltani leijona (leijonasta kirjoitetut luonteenpiirteet kuvaavat hyvin minua).

" Tarvitsen iän, pientä kuvailua ulkonäöstä ja muutaman luonteenpiirteen. Horoskooppimerkin."

Vierailija
48/49 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Reikifoorumi ja osio kortit ja muu palvelu. Kaikki voivat sieltä pyytää mitä erilaisimpien korttien tulkintoja tilanteistaan.

Vierailija
49/49 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen nukkumaan, kun oli vasta seitsemäs jonossa. Iloinen yllätys, kun kerrankin oli saanut vastauksen!

Tasapainoa etsin varmasti vielä muutamalta elämän alueelta, melkoista myllerystä on viime vuodet elämässä olleet. Olen huomannut, että säännöllinen elämä ja rytmi sopii entiselle yökyöpelille aina vaan paremmin. Valvominen, ylityöt yms. saavat stressireaktiot aikaan nopeasti. Työ mietityttää ja valinnat sen suhteen ajankohtaisia ehkä vuoden sisällä. Ja ne vaikuttavat vauvahaaveisiinkin, vielä olisi yksi haaveissa vaikka ikää onkin.