Ketään luultu raskaana olevaksi ilman syytä?
Miten hoiditte tilanteen? Itsellä pömppömaha ja ylipainoa ja useampaankin otteeseen joku tullut onnittelemaan tulevasta perheenlisäyksestä. Vieraille voi tokaista vain että kiitos mutta tuttujen kanssa nolompaa. Olenko tosiaan ainut?
Kommentit (12)
Viimeksi tänään tuli ihan vieras ukko valittamaan bussipysäkillä, ettei raskaana olevan pitäisi polttaa....
Välillä tosin pelkään sitä kun näytän joskus omasta mielestänikin siltä kuin olisin raskaana. Olen vielä "lapsentekoiässä" niin odotan oikein kauhulla joulua ja sukulaisten tapaamisia kun utelevat että jokos olet raskaana. (En ole enkä aiokaan tulla)
Olen aika hoikka, mutta vatsani pömpöttää joskus todella paljon. Tietyt ruoat eivät sovi minulle ollenkaan ja niiden syömisen jälkeen yleensä litteähkö vatsani näyttää siltä kuin siellä olisi vähintään viiden kuukauden asukki sisällä.
olen suht hoikka, vatsa hiukan pömpöttää suurperheen jäljiltä, mutta ikää on niin paljon, että ei varmaan enää ole juuri kenelläkään ikäiselläni mahdollista.
Miten te sitten olette kommentoineet asiaan, itse en ainakaan osaa otata vitsinä :(
Vastasin, että ei ole, kun tämä ensimmäinenkin on vasta kuukauden ikäinen. Pappa vastasi siihen kohteliaasti, että "ajattelin vain, kun vatsasi pömpöttää sillä tavalla". Sanoin siihen, että se pömpötys on tästä vauvasta vielä. Olin aika järkyttynyt, mutta osasin kyllä nauraa asialle.
En ole ylipainoinen, tuolloin olin jo omissa mitoissani, eli 172cm/60kg. Vatsani saattoi pömpöttää hieman sektion jäljiltä (mulla turposi maha siitä aika paljon), mutta ihan hoikalta nuorelta naiselta kyllä mielestäni näytin.
Ja vielä uimahallin saunassa, eli en voi ajatella jonkun vaatteen hämänneen kun olin siis tietysti alasti! Kommentoin vaan ystävällisesti, että en ole raskaana. Vastapuoli (viisi-kuusikymppinen täti) hämmentyi itse enemmän.
Viimeksi tänään tuli ihan vieras ukko valittamaan bussipysäkillä, ettei raskaana olevan pitäisi polttaa....
ja kysyn vastaavasti, onko kysyjä itse raskaana, kun häntä niin kovin kiinnostaa?
miksi jonkun toisen sanomisten vuoksi pitäisi alkaa laihdutuskuurille? Mitä toisen ulkonäkö kuuluu kenellekään? En ole kyseinen kirjoittaja, mutta minusta ovat tosi kummallisia ne ihmiset, jotka arvostelevat toisen ulkonäköä, olivat sitten tuttuja tai vieraita.
ulkonäöstä. Meidän perheessä ollaan pömppövatsaisia hoikkanakin. Ylipainoisena ollaan kuin viimeisillään raskaana.
olin hieman saanut kiloja ja oli epäedullisen muotoinen mekko päällä. Nauroin vain ja sanoin että ei tässä raskaana olla.