Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on kauhea pakkomielle saada Eero Aarnion tuplakupla-valaisin... Miten saisin säästettyä sellaiset 350 e?
27.12.2007 |
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Maksoin omastani muistaakseni 245 e (pienin), eli ihan kunnon ale!
No, ei muuta kuin säästämään. On kiva.