En ole ulkoillut 2-vuotiaan kanssa viikkoon koska en jaksa!
Ja nyt olen huono äiti? vaiko enkö? eipä oo naapurin rouvaakaan näkynyt...=)
Kommentit (43)
Olen niin kyllästynyt tähän meidän masentuneiden & foobisten asenteeseen; minäminäMINÄ!!! On vaikeaa, TIEDÄN. Mutta tiedän myös sen, että pelot eivät helpota kotona piileskelemällä eikä masennus katoa neljän seinän sisällä kököttäessä. Voisitteko edes yrittää, lapsenne takia, käydä ulkona edes lähikaupassa?
T. 12 vissiin...
Ps. Sairas ilmapiiri tartuttaa lapsenkin, minä olen elävä esimerkki!
Olen niin kyllästynyt tähän meidän masentuneiden & foobisten asenteeseen; minäminäMINÄ!!! On vaikeaa, TIEDÄN. Mutta tiedän myös sen, että pelot eivät helpota kotona piileskelemällä eikä masennus katoa neljän seinän sisällä kököttäessä.
Mutta silloin, kun on oikein, oikein, oikein huonoja päiviä, ei pysty eikä jaksa. Ehkä huomenna on jo paremmin, ja olen luvannut lähteä tytön kanssa kirjastoon ja leikkipuistoon heti kun kykenen. Sitä vain toivoo, että se päivä olisi mahdollisimman pian.
Minulla on 4 lasta ja en todellakaan ole ulkoillut juuri ollenkaan heidän kanssaan. Ulos ovat päässeet jos joskus olen hommannut hoitajan sitä varten. Itse vihaan ulkoilmaa enkä todellakaan aijo siellä kärvistellä. Sisällä olen puuhannut paljonkin lasteni kanssa. Nykyään ei tosin tarvi sitäkään tehdä kun ovat jo isoja ;)