Sain eilen takaapäin sohvalla...uuh...
ja voi että teki ihanaa !! Oma Rakas aviomies teki sen niin taitavasti. Minua oli koko päivän panetttanut ja olin pienessä kiimassa koko päivän. Sitten illalla lasten mentyä nukkumaan mieheni otti minut takaa. Olin käynyt kuumassa suihkussa ja siisitinyt alapääni hyvännäköiseksi ja sitten aamutakki päällä viettelin sohvalla makoilevan mieheni... Vaikka pano ei kestänyt kauaa, niin se oli jotain niin sanoinkuvaamattoman ihanaa. Ja vielä lempiasennossa. ai jai, mutta voi sitten joskus olla tälläinen nopea kunnon pano poikaa....
Kommentit (5)
Minäkin sain samalailla eilen, aivan ihmeellistä!
eikö ole täysin normaalia harrastaa seksiä? aikuisten estottomien seksi on monesti jossain muualla tapahtuvaa kuin sängyllä, ja asennoista takaapäin tulee varmasti lähetyssaarnaajan jälkeen...
Jäin vain ihmettelemään, että minkähänlaisia teidän normaalit panot ovat, jos tuossa oli jotain ihmeellistä... No, pääasia, että nautitte. :)
Vaikka joskus tuntuu, että joku tuntuu niin hyvälle, ettei parempaa voi ollakaan, niin ei se niin ole. Uuden mieheni kanssa olen kokenut sellaista, joka oli vielä tämän " täydellisen" yläpuolella. No ei sitä kannata murehtia. Mistä ei tiedä, sitä ei kaipaa.