Mitä opiskelemaan..?!
Olen ihan hukassa kun en vieläkään (ikää 30+) tiedä mikä minusta tulee isona. Olen surffaillut eri koulujen sivuilla viikkokaupalla ja kolmenkympin kriisi vain pahenee kun en osaa päättää mitä ryhtyisin opiskelemaan.
Ehdotelkaa jotain jos jaksatte :)!
Mitä itse lähtisit opiskelemaan tänä päivänä?
Kommentit (3)
en voinut kuvitellakaan täyttä koulun penkillä istumista ja kouluttauduin oppisopimuksella myyjäksi. minulle tosi oikea valinta sekä ala että opiskelumuoto.
samaa olen itsekin miettinyt, että mikähän ihme minusta joskus sitten aikuisena vielä tulee... kolmeenkymppiin, kun ei enää ole kuin se vajaa vuosi:(
Vuonna 1999 olen valmistunut sosiaalialalle, mutta muutamaan ja taas muutamaan kertaan tullut mietittyä tässä välissä onko tämä nyt sitä mitä teen seuraavat 30vuotta.... ?!?!
Oppisopimusta voisi itsekin harkita, kun vähintään kolme vuotta pelkästään koulun penkillä päivät pitkät ei iske, ensinkään pelkän opintotuen varassa... ei kiitos!
Jään odottelemaan muiden vinkkejä:)
ja etsi sellainen ala jossa noita opetetaan. Itse olin 6 vuotta lasten kanssa kotona ja ammattia en ehtinyt ennen lapsia hankkimaan. Itselläni on kohta ensimmäisen vuosi suoritettuna ja minusta pitäisi 3 vuoden päästä valmistua bio- ja elintarviketekniikan insinööri. Kouluun lähtöä vaikeutti se, että lasten isällä työpaikka 400 kilometrin päässä koulupaikastani...mutta kyllähän tämä on ihan hyvin sujunut näinkin. Lapset 1999 ja 2000.