Voi mua säälittää lapset, jotka joutuvat lähtemään äitiensä kanssa tuonne alennusmyynti ruuhkiin. =(
Nytkin niin monta itkua kuului... Onneksi minä hommasin lapseni hoitoon, jotta pääsin ja pääsen shoppaamaan.. Eipä tarvitse lapsia moisella asialla kiusata.
Kommentit (25)
Lapset eivät siihen kuole, että joutuvat välillä sietämään jotakin. Minunkin on pakko sietää kaikenmaailman lällypäälapsia, joiden toleranssi asiaa kuin asiaa kohtaan on nollan luokkaa.
Sitten itki minulle, kun lapsi riehui loppuajan eikä nukkunut kunnolla illallakaan...
anna kun arvaan, et mitään, vaan sinulla on mummolat ym. apuna.
25, totta, lapseni ovat mummolassa eli en maksa hoidosta mitään. Mutta sanonpahan vaan, että jos on varaa lähteä shoppailemaan niin on varaa maksaa hoidosta hoitajallekin. Että turhaan sinä nyt siellä valitat, kun sinulla ei taida olla mummoja hoitamassa...
No niin, mä lähden nyt taas shoppaamaan. Hei nyt kaikille ja kuullaan taas parin tunnin päästä. ;)
ap
eikä todellakaan ole varaa maksaa kymmeniä euroja lapsenvahdille. Se on tosi mukavaa moittia toisten valintoja, kun itsellä on lapsenvahti saatavilla.
tunnenkohan minä jotenkin kummallisia lapsia, kun he väsyvät ollessaan kaupoilla ja nukkuvat ollessaan väsyneitä
Ainako meidän pitää vinkua joka asioista...
täysin samaa mieltä. Minusta on muutenkin mukava käydä kaupungilla yksin ja rauhassa. Lapset jäävät isän kanssa kotiin siksi aikaa =) Ajatus lähteä vauvan tai tuon 2,5v uhman kanssa ostoksille ahdistaa, en menisi sitten ollenkaan.
kotonahan hän ei ole kuitenkaan kun äiti on ostoksilla.
samaa mieltä! mä en muutenkaan käsitä, että raahataan niitä pieniä lapsia, jotka haluaa tietenkin leikkiä ja juoksennella ympäriämpäri, joka viikko ostarille, kun äiti haluaa vähän shoppailla :-(.
Toivottavasti omanikin selviää traumoitta.
Mä ainakin olen vaikka valmis maksamaan lapsenvahdille et pääsen shoppaa ilman lapsia, niin paljon helpompaa.
Minunkin uhmaikäiseni itkee puistossa ja kylässä. Ulkoilu ja kyläreissut kannattaa varmaan lopettaa kun lapsi kärsii. Kannattas pitää lapset kotona kouluikään asti. Varsinkin jos aikoo häiritä jonkun av-mamman shoppailureissua kannattaa harkita tarkkaan.
Shopatkaa netissä ne, joita ottaa kaupass atoisten lapset päähän.
Ei opeteta niille, miten ihmisten ilmoilla ollaan. Ei opeteta niille myöskään sitä, että aina ei tarvitse olla kivaa, tai että joskus pitää vaan olla kärsivällinen.
Mitä turhia, opettakoot tuollaiset asiat sitten koulussa.
Heh.
No joo, minustaKAAN lapsia ei ole syytä viedä kauppakeskuksen tungokseen tuntikausiksi, mutta joku välimuotokin kaiketi on olemassa, vai mitä luulet, ap?
Minä olen huomenna lähdössä 3,5-vuotiaan tyttäreni kanssa vartavasten ostoksille kiertelemään. Mennään ihan kahdestaan ja jätetään miehet kotiin. Samalla käydään syömässä hampurilaispaikassa ja ostetaan vielä ehkä jätskitkin. Tulee varmasti hauskaa :)
Ihan niinkuin lapsen ehdoilla. =)
Mukavaa päivää teille. =)
Ja minä sain jäädä kotiin lojumaan. :)
kaupasta toiseen muutama tunti. Se on pienelle jo pitkä aika palloilla esim. vaatekaupasta toiseen. Onhan siellä monissa kaupoissa niitä lapsille tehtyjä nurkkauksia missä voi katsella telkkaa jne. mutta rajansa kaikella..
Olen kyllä sitäkin mieltä että lasten tulisi oppia tekemään myös asioita jotka ei aina ole heidän lempipuuhaansa.
Mutta tuntiakausien retuuttaminen jossain ostoksilla on jo ehkä vähän liikaa.