Voi mua säälittää lapset, jotka joutuvat lähtemään äitiensä kanssa tuonne alennusmyynti ruuhkiin. =(
Nytkin niin monta itkua kuului... Onneksi minä hommasin lapseni hoitoon, jotta pääsin ja pääsen shoppaamaan.. Eipä tarvitse lapsia moisella asialla kiusata.
Kommentit (25)
sitähän minäkin tuossa aiemmin tarkoitin. Kyllä käydään koko perhe shoppailemassa ja välillä juoksennellaan ja leikitään härveleissä sen lapsen kanssa yhdessä. Että kyllä siinäkin varmasti oppii. En vaan ymmärrä niitä äitejä, jotka todella RAAHAAVAT lapsensa ihan vain shoppailemaan viikottain...
Minä olin muuten aika usein isän kanssa esim. museoissa (tms.), kun äitini lähti oikein shoppausreissulle ja hyvin opin minäkin tavoille. Isompana lähdin sitten tietenkin omasta halusta äitini mukaan ostoksille.
Kaikki mukulat itkevät välillä ruokakaupassakin. Siellä on vain joskus käytävä. Joka kerta ei saa lapsenvahtia. Hohhoijaa...
on se ruokakaupassa käynti nyt vähän eri asia kuin esim. vaateostokset tai kiertely ihan vaan huvikseen :-p.
Ei olla kauaa kerralla. Sitä voi jatkaa huomenna tai ensi viikolla. Käydään välillä baarissa jäätelöllä. Ostetaan joku pikkulelu tms. myös lapselle.
Konstejahan on, jos vaan haluaa niitä miettiä. Lapsien kanssa voi tehdä asioita, mutta ei välttämättä yhtä kiivastahtisesti kuin ilman lapsia.
Vierailija:
9, mikä se välimuoto olisi? Vain tunnin shoppailu?
ap
Tässä puhutaan nyt kahdesta eri asiasta. Minunkin mielestäni on ihanaa shopata lasten kanssa, jos lapset eivät itke. Ei minulla mitään sitä vastaan ole, että lapsia kauppaan viedään, mutta lapsen itku kertoo siitä, että lapsi ei viihdy siellä. Eikö niin.