Voiko mies käyttää strap-onia?
Tietääkö kukaan voiko mies käyttää ns. strap-on dildoa naisen kanssa siis siten, että nainen on dildoa saava osapuoli.
Kyseiset välineet kai on lähinnä tehty naisen päällä pidettäväksi, mutta sopiiko ne myös miehen päälle vai onko munat tiellä=)
Olen siis mies ja voisi olla hauskaa vaimon kanssa pitää itsellä tuollaista strap on dildoa ja sitten välillä vaihdella oman vehkeen ja dildon välillä ja jatkaa vaikka dildolla kun oma vehje väsyy. Luulenpa, että vaimokin tykkäisi...=)
Onko markkinoilla olemassa sellaisia malleja, jotka sopisivat myös minulle?
Kommentit (5)
kaalimadosta hankittiin sellainen remmiharnes, käy kaikki tekomunat missä imukuppi ja tai pallit, toimii myös miehellä. Vaimo tykkää ratsastaa todella isolla tekomunalla, on pillu turvoksissa. Yleensä käytetään esileikkinä, väljempikin toosa turpoo ja kiristyy oikein herkulliseksi!
Sehän voisi olla aika "tehokasta"... *Aah*
muillekin miehille? Onko säkit liian isot vai?
Onko markkinoilla olemassa sellaisia malleja, jotka sopisivat myös minulle?
ei kun sen mitä olen noita netissä nähnyt niin niissä on jotain housun tapaista siinä missä pitäisi kai olla reikä munille eli ihan selkeästi on tehty naisia varten. joku sellainen remmisysteemi vois varmaan toimia jos sellaisia on...
Strap-oneja on tehty ihan miehillekkin. Löytyy paremmin ulkomaalaisista välinekaupoista.
Meillä on tuollainen käytössä Vac-u-lock mallisena.
Siihen sitten useampi eri kokoinen ja pituinen sauva.
Mukavaa vaihtelua.