Ehkäisyrenkaasta seksin aikana
..kun juurikin aloitin sen käytön, tunteeko mies sitä seksin aikana? Ja tää on varmaan ihan Bees&Honey-kysymys, mutta voiko penis tökkäistä renkaan niin syvälle etten sitä itse saa pois??
Kommentit (4)
Ei kuulemma häiritse. Silloin joskus, kun se otetaan pois, niin se häiritsee minua. Yleensä tosin ei häiritse minuakaan.
mutta minä otin sen usein pois seksin ajaksi, koska se tippui tai valui aivan reunalle seksin aikana, kun meidän tapana oli vaihtaa asentoa minuutin välein. joka krt kun peniksen otti ulos, niin rengaskin meinasi tippua tai oli siinä reunalla niin että alkoi tuntua itsestä oudolta. Se ei pysty menemään liian syvälle. Sulla on kuitenkin pohja siellä emättimessä:) Kokeile vaikka. Ja yllät sen sieltä pohjalta kyllä poistaa. Kohdunsuu siellä syvällä on nuppineulan päätä pienempi reikä, ja ainoa aukko mikä siellä emättimen pohjalla on. Eli sinne se ehkäisyrengas ei kyllä katoa.
Meillä vaihdettiin hormonikierukkaan ja siitäkin sitten langat lyhyeksi kun ensin tuli pistoja hepin päähän. Hyvin on pelannut ja vielä menkatkin katosi melkein kokonaan rouvalta = )
inhottavalta ja hankasi. Ei sitä silti niin syvälle saa ettei pois tule.