Lue keskustelun säännöt.
Jos tuttavasi/sukulaisesi odottaa esikoistaan, oletko jostain hänen puheistaan
26.12.2007 |
vahingoniloinen? Tai ajatteletko, että Siperia opettaa?
Vai kehtaako päin naamaa sanoa, että tuo asia ei kyllä tule ihan noin menemään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta mitä turhaa sitä ruveta opettamaan. Eikö osaksi ekaan raskauteen kuulu kaikki haaveet ja hörhöilyt ja hössötykset.
Ei tule koskaan enää ensimmäistä raskautta. Nauttikoot!!
Enkä ikinä puhu mitään synnytyskivuista tms negatiivista.
On 3 kaveria raskaana just nyt odottavat ensimmäistään. Musta ihanaa seurata sitä hössötystä.