Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte, jos mies

Vierailija
26.12.2007 |

ei muista teitä merkkipäivänä? Kuinka olette mahdollisen pettymyksen miehelle ilmaisseet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistutan miestäni viikkoa kahta ennen syntymäpäivää.

Jos ei muista, olen kiukkuinen ja sen mies kyllä huomaa. Lepyn kyllä nopeasti.

Hääpäivää me emme kummatkaan koskaan muista.

Vierailija
2/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitan, etten sitten muista myöskään, moitin ja muistelen tilannetta pitkään ja hartaasti. selitän perusteellisesti miksi oli niin epämiehekästä olla mjuistamatta. Kerron kursailematta mitä kaipaan. Kuvailen mitä tästä nyt seuraa. Otan kaiken irti tapahtuneesta vääryydestä. Tämä ei ole vitsi. Olen juuri näin lapsellinen ihan oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ilmoitan, etten sitten muista myöskään, moitin ja muistelen tilannetta pitkään ja hartaasti. selitän perusteellisesti miksi oli niin epämiehekästä olla mjuistamatta. Kerron kursailematta mitä kaipaan. Kuvailen mitä tästä nyt seuraa. Otan kaiken irti tapahtuneesta vääryydestä. Tämä ei ole vitsi. Olen juuri näin lapsellinen ihan oikeasti.

Ja aina koitan aluksi pysyä asiallisen ja korrekstina, mutta lapsellisuuksiin se silti menee joka kerta...

No, mies onneksi oppii yleensä kerrasta, asiassa kuin asiassa...

Vierailija
4/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis vitsailen aiheesta vaan. En pety, kun en varsinaisesti odota häneltä syntymäpäiväni vuoksi mitään. Kunhan hän joskus ostelee minulle vaikka kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme