Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä minun kotiäidin päivä pitää olla samanpituinen kuin hänen työpäivänsä.

Vierailija
26.12.2007 |

Eli 8 tuntia + ajomatkat, yhteensä 10 tuntia. Minun päiväni lasketaan alkaneeksi siitä kun nousemme sängystä lapsien kanssa. Vaikka mies tulee töistä, päiväni pitää jatkua 3 tuntia siitä eteenpäin päästäksemme samaan määrään. Saisin siis lopettaa päivän työt 18 jälkeen. Onko mielestänne tasavertainen ratkaisu? Tarkoittaa sitä, että jos lapsi haluaa vaikka vettä, minun pitää se mennä antamaan. Olin tekemessä sitten mitä tahansa ja vaikka mies makaisi vain sohvalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole käytännössä se kymmenen tunnin työpäivä lapsenhoidossa joka tapauksessa, jos sun mies on kuitenkin poissa sen ajan. Ja siis jos koko perhe herää samaan aikaan, niin sullehan tulee pidempi työpäivä jos sä hoidat jo aamulla lasta.

Vierailija
2/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä satut samaan aikaan olemaan vielä työvuorossa ja vaikka vain vessassa käymässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa oikeassa on miehesi, mut kuka siis hoitaa lasta kun työvuorosi loppuu?

Vierailija
4/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minä hoidan lapset 24/7 ja mies avustaa kun pyydän tai itse huomaa että jotain pitää tehdä.

Kun tein päätöksen olla kotiäitinä, olen myös sitä. En ole mikään orja, mutta olen ns. läsnä lapsilleni vaikka olisin eri huoneessa. Eli nytkin koneella ollessani kuuntelen mitä lapset tekevät ja osaan mennä selvittämään riitoja ym. jos tulee.

Miehelläni ei riitä tähän kyky. Jos nyt huutaisin miehelleni että mene ottamaan kuopukselta se tavara pois kädestä, hän

a) ihmettelisi mikä tavara

b) ihmettelisi miten minä siitä tiedän kun en ole edes näköetäisyydellä

Ja vaikka hänelle kertoisi, niin hän ei tajuaisi!

Se on tätä äidinvaistoa!