Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa. Mies kertoi seksifantasiansa.

Vierailija
26.12.2007 |

Hän on kuulemma jo pitkään fantasioinut säännöllisesti seksistä minun ja molempien siskojeni kanssa! Nuorempi siskoni on 16-vuotias ja vanhempi 19v. Minä olen 23v ja mieheni 29v.

Tämä ajatus todella puistattaa minua. Erehdyin vielä kyselemään lisätietoja ja mieheni kuulemma voisi toteuttaa fantasiansa (oikein hykerteli halusta kun tästä kertoi) jos sellainen tilanne tulisi että me kaikki sitä tahdottaisiin. No, minua asia ahdistaa joten se siitä.

Ikävää on, että nuorempi siskoni on etäihastunut mieheeni. Sellaisten teinin harjoittelurakkautta tai jotain. On minulle kertonutkin asiasta. Mieheni on mielestäni käyttäytynyt häntä kohtaan lähinnä isällisen ystävällisesti, mutta nyt kun tuosta fantasiasta kuulin niin en enää osaa suhtautua :(

Joulupöydässäkin kuvittelin mieheni katselevan irstaasti meitä kolmea. Mietin että nytköhän se taas fantasioi.

Tämä tuntuu vaan niin sietämättömältä. Miten osaisin suhtautua asiaan niin että se lakkaisi kummittelemasta mielessäni?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pohtisin vakavasti voisinko jatkaa suhdetta. osoittaa kypsymättömyyttä mieheltä, todella. ja ajattelemattomuutta sinua kohtaan, saatikka nuorta siskoasi joka on vielä lähes lapsi!

nytkö sinun pitäisi jatkaa elämääsi loppuun asti, vuosikymmeniä tietäen tästä fantasiasta ???

tyhmä mies, oikeesti.

Vierailija
2/10 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 korjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisit lämpenemään ajatukselle. Ja varmasti on huomannut pikkusiskosi ihailevat katseet...

Olisi ollut ihan tarpeeksi jos olisi kertonut unelmoivansa kimppakivasta useamman naisen kanssa, mutta siskojesi ja sinun...Voi elämän kevät, mikä pösilö !!!!

Vierailija
4/10 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioiden kertomisen yhteydessä ei kannata ottaa todesta toteutushaluja. Kiihottuneena mies voi puhua asioita, joista nolona myöhemmin. Itse en kyllä moista puhuisi vaimolle - tai ainakin kertoisin nähneeni unta (niistä kun ei syyllisen leimaa saa niin helposti.

Fantasioista ei voi tehdä kovin suoraviivaisia päätelmiä.

Vierailija
5/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutin tuon samanlaisen fantasiani joskus ja se johti siskosten ikuiseen riitaan ja meidän eroon puoleksi vuodeksi.

nyt olen hakannut päätäni seinään koska sotkin heidän välinsä ja oman elämäni, aina välillä siitä muistutellaan...

Vierailija
6/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin aikanaan vaimolle biseksuaalisia fantasioitani. Vaimo otti niistä pulttia, mutta loppujen lopuksi se johti siihen, että niitä pääsin toteuttamaankin ilman pelkoa parisuhteen kariutumisesta.

Vierailija
7/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vanhan halpaan että kertoi sulle fantasiansa!

Se on niitä asioita mitä ei voi tehdä ilman että joutuu hankaluuksiin! Nainen vetää herneet nenuun joka tapauksessa vaikka itse olisi alunperin halunnut fantasian tietääkkin. Sama pätee myös siihen jos nainen kysyy onko joku toinen nainen kaunis! Oikea vastaus on että ei!

Vierailija
8/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ehkä ei kuitenkaan. Toki voimme kukin tahoillamme testata asiaa kertomalla kaikenlaiset " kolme jättikaluista mustaa miestä ottaa mut eestä ja takaa" -tyyppiset fantasiamme.

Vierailija
9/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vielä parempi ;) :

fantasia siitä miten mies, hänen isänsä ja kaikki veljensä sekä paras kaverinsa harrastavat seksiä miehen vaimon kanssa samana iltana. Parhaat orkut tulee apelta ;)) Mahtais miehet tykätä. Kun vielä viattoman kiihkeästi kyselisi olisiko mahdollista edetä asiassa toteutusasteelle...

Vierailija
10/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan, jos kyseessä on joku todellinen fantasiakohde, esim. miehen veli... en todellakaan menisi miehelleni sellaista kertomaan, sillä hän olisi kyllä mustasukkainen ja varmasti epäilisi minua jo ties mistä...

sitäpaitsi, ei kannata kertoa myöskään sen takia, että fantasiat kun tuppaavat vaihtumaan. Tänään haaveilen esim. miehen veljestä, huomenna jostain työkaverista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi