vaihtaen ei parane
on kulunut klisee tiedän......mutta onko kellään kokemuksia että olisi parantunutkin esim. seksin suhteen ja ihan arjen suhteenkin?
onko ruoho toisella puolella sittenkin vihreämpää.....??????
Kommentit (4)
samat asiat joista väännetään kättä. On kotityöt, yhteinen aika, harrastukset jne. Jos nykyisessä suhteessa sinua tökkii kun mies ei tee kotitöitä, niin se tökkii uudessakin suhteessa jos uusikaan mies ei kotitöitä tee.
Mutta jos mies on ihan paska sängyssä eikä haluakkaan opetella paremmaksi, niin kyllä se paranee miehen vaihdon myötä. Se riippuu ihan siitä millaisen uuden kumppanin valitsee.
Itsellä oli ennen alkoholisti mies joka hakaksi minua kännissä. Seksi oli ihan ok selvinpäin, muttei koskaan loistavaa. Mies ei osallistunut kodin eikä lasten hoitoon millään tavalla. Viikonloput juoksi baareissa kavereiden kanssa.
Nykyään uusi mieheni ei juo alkoholia oikeastaan ollenkaan. muutaman kuukauden välein saattaa juoda 1-2 lonkeroa ja ulkona käy ainoastaan pikkujouluissa työkavereiden kanssa. Miehelle on tärkeää olla kotona minun ja lasteni kanssa. Hän hoitaa lapsiani kuin omiaan. Leikkii, hoitaa, tekee ruokaa ja minä voin käydä vaikkapa ystävieni kanssa hyvällä omallatunnolla ulkona.
Mies tekee kotitöitä siinä missä minäkin. Seksi on aivan taivaallisen loistavaa. Mies huomioi minut täysin, kuuntelee jokaista inahdustani ja muistaa ne. Kaikki on 110% paremmin kuin ennen.
Se tuskin kauheasti vaihtelee. Suurin osa miehistä ei tykkää tehdä kotitöitä, hoitaa lapset eri tavalla kuin vaimo ja unohtaa viedä roskapussin. Poikkeuksiakin on, mutta harvassa.
Mutta jos seksi on hyvää, arkea kestää ihan eri tavalla :-) Ja seksin suhteen miehissä kyllä ON eroja. En usko, että suuria muutoksia sillä saralla tapahtuu. Aika pian sen jo suhteen alussa näkee, onko sitä kemiaa ja samanlaiset toiveet sängyssä ja onko halua opetella rakastelemaan juuri se puoliso sfääreihin vai ei. Sikäli, jos on huonoa seksiä, niin vaihtaminen voi tosiaan parantaa elämänlaatua myös arjen osalta.
Nykyisessäkin on vikoja, eikä ihan pieniäkään. Lasten vuoksi aion yrittää tulla niiden kanssa toimeen.
Kaikissa ihmisissä on vikoja, mutta toisissa on eri vikoja kuin toisissa. Suunnattoman ärsyttävän vikakokonaisuuden voi ehkä helpostikin vaihtaa omaan pirtaan vähemmän haittaavaan.
mutta työkaverin puheita kun oon kuunnellu niin voi se parantuakin. Hän ainakin jaksaa kertoa kuinka mies on niin huomioonottava ja ihana, toisin kuin entiset. Tuo yllätyslahjoja yms. Ja tietty oon sitä mieltä, että jos esim. väkivaltaa parisuhteessa, niin parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ehkä siis oon aatellu tota vaihtojuttua vaan oman miehen kohdalla, kun ei sellasta varsinaista vikaa oo. Sellasia normaaleja pikkuärsytyksiä vaan. :)