Pelkään muuttumista mummoksi, voimien häviämistä, sukupuolettomuutta
Olen 56v hoikka kaunotar.
Traumaattista ajatella 4 vuotta ja olen mummo
Mennyttä kauneus, hoikkuus.
Limakalvot kuin sahara..
Ihmiset kävelevät ohi
Olen näkymätön.
Kommentit (22)
Vanheneminen on osa elämää.
Oli se kova paikka itsellenikin muuttua kaunottaresta täysin näkymättömäksi miehille. Mutta kaikkeen tottuu, myös tuohon.
Minusta on aivan ihana mummoutua. Parasta aikaa elämässä.
Monelle oikeasti suuren luokan tyrmäävälle kaunottarelle ikääntyminen on suuri helpotus kun ei aina joku ihailija ole kuolaamassa takapuolessa kiinni.
Kun on aikoinaan saanut nuorempana oman osansa ihailusta, sen osan luovuttaa ilomielin nyt nuoremmille. Muut asiat kuin ulkonäön tuoma pinnallinen vetovoima alkavat kiinnostaa ihmisissä, elämä on enemmän.
Nyky-mummona on mukavaa. Mikä teitä vaivaa?
Mihin se hoikkuus häviäisi, tai voimat 4ssä vuodessa? Vai meinaatko syödä mahdottomasti ja maata vain sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Mihin se hoikkuus häviäisi, tai voimat 4ssä vuodessa? Vai meinaatko syödä mahdottomasti ja maata vain sohvalla?
Vanhuus tulee hetkessä..
Aivosumu
nivelreuma
lihavuus
nivea
haju...
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa sitä kuolee..
ja vieläpä hetkessä:)
Ihanaa olla vanha ja pukeutua löysiin, joustaviin vaatteisiin, kaapuihin. Ihanaa olla näkymätön ja nauttia elämästä kun ei ole ulkonäkö paineita. Ei tarvitse muuta kuin apteekin perusvoiteita kuivuvaan nahkaan eikä mitään muuta kosmetiikkaa.
Elämä on niin helppoa. Ei tarvitse joka päivä käydä suihkussa muuta kuin tarpeen mukaan. Läheiset ja puolisoni eivät ole valittaneet että haisisin ja viereeni tulee ihmisiä. Minulla ruokavalio kasvis ja kuitupitoinen hyvin vähän lihaa niin etten ala löyhkäämään eikä hiki haise.
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen on osa elämää.
Oli se kova paikka itsellenikin muuttua kaunottaresta täysin näkymättömäksi miehille. Mutta kaikkeen tottuu, myös tuohon.
Tämähän just on ihanaa kun miehet jättää viimein rauhaan ja siiryyy tiiraamaan ja kommentoimaan seuraavan sukupolven tissejä ja prseitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että AP:n on aika alkaa käydä kuntosalilla.
Mummot ovat yleensä ihan naisia, mitä sukupuolettomuutta se on?
Kenelle Sinä muutut näkymättömäksi? Itsellesikö? Ellet saa vahvistusta olemassaolollesi random-äijien tuijottavien/ulkonäköä ihailevien katseiden kautta?
Säälittävää. Surullista. Pinnallista.
Nykyajan naisten murheet : miehet ei enää vislaile perään kun täyttää 60v. Ne perään kuolaavat kutusilmät olivatkin elämän suola, oih, nyt itkettää vanhuus...
Mummo joka omisti kull...n räähhää,vielä kun alkaa parta kasvaa kunnolla niin olet setä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus tulee hetkessä..
Aivosumu
nivelreuma
lihavuus
nivea
haju...
Iho kyllä alkaa kuivumaan mutta siihen saa apteekista hyvät voiteet ja mulla rasvaisempi perus voide talvella ja kesällä kevyempi voide.
Apobase Lotion 20 %
Apobase Lotion 20 % on kevyt ja helposti imeytyvä perusvoide. Apobase Lotion sopii koko perheen käyttöön
Tuo miellyttävää kosteutta koko keholle
Sisältää vain muutamia, tarkoin valittuja ja puhtaita raaka-aineita
Sopii myös kasvoille meikin alle käytettäväksi
Soveltuu myös ihon pesuun tavallisen suihkusaippuan sijaan
Lasten kylpyveteen lisättäksi
Meikin poistoon
Sopii koko perheen käyttöön ja erityisesti normaalille iholle
Rasvapitoisuus 20%
Hajusteeton ja väriaineeton
Sopii vegaaneille
Vaikuttavat aineet
Vaseliini ja parafiini toimivat kosteuttavina ainesosina
Käyttö
Sopii myös kuivaan, hilseilevään hiuspohjaan
Meikin alle ja meikin poistoon
Parranajon jälkeen kiristävälle iholle
Auringonoton, solariumin sekä valohoidon jälkeen
Pintakuivalle akneiholle
Ihon pesuun ja kylpyveteen
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/?Locale=fi_FI&Obj…
Talveksi on rasvaisempi Ceralan Plus.
Ceralan Plus
Ceralan Plus on koko perheelle sopiva kuivan ja atooppisen ihon perusvoide
Sisältää kuivan ihon hoidossa tärkeiden keramidien lisäksi fosfolipidejä ja kolesterolia
Terveessä ihossa näitä hoitavia aineita on riittävästi, jolloin ne pystyvät sitomaan kosteutta ja muodostamaan kuivumista ehkäisevän läpäisyesteen
Kuivassa ja atooppisessa ihossa aineiden määrä on vähäisempi - siksi iho kuivuu ja kutiaa
Keramidivoiteen on todettu parantavan ihon kosteudensietokykyä, vähentävän ihon kautta tapahtuvaa kosteuden haihtumista ja pesuaineärsytystä
pH 6-7
Valmistettu Suomessa
Hajusteeton
Käyttö
Kuivan, atooppisen ja psoriasis-ihon päivittäiseen hoitoon, sopii kaikenikäisille ja kaikille ihoalueille
Huoltaa tehokkaasti kuivaa ihoa ja sopii erityisesti atooppisen ihon sekä psoriasiksen hoitoon
Sopii hoitavuutensa ansiosta myös pesuaineärsytyksen ennalta ehkäisyyn
Intiimialueen kuiville limakalvoille
Käytetään tarpeen mukaan, useimmiten voitelu kaksi kertaa päivässä riittää
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/?Locale=fi_FI&Obj…
Suosittelen näitä kahta voidetta ja niillä pärjää eikä ole tule iho- ongelmia. Mitään muita kemikaaleja ei tarvitse.
Olen 87.v mummeli,nuoret miehet himoaa minua,aina ovat vonkaamassa sitä.
60 vee Pukeudun löysään tunikaan,
60 vee Pukeudun järkevästi.
60 veeLaitan koko kroppaan niveaa.
60 vee Löyhkään vanhuudelta.
kaikki maistuu pahvilta
En haista itseäni
Ap