Miksi annatte rahaa ulkomaille vaikka suomessakin on köyhiä?
Kommentit (12)
jokaisella on mahdollisuus opiskella. Laiskat ovat itse aiheuttaneet köyhyytensä. Kun ei viitsitä opiskella, ei työtäkään löydy.
suomessa on asiat hyvin .. ja suomen köyhhillä on paremmat mahdollisuudet nousta ahdingostaan kuin monien muiden maiden köyhillä.
rahaa jollekin sellaiselle joka sitä jo saa kelasta ja sossusta ???
Asun kuopuksen kanssa ja työtön vaikka viime talven kouluttauduin uuteen kevyempään ammattiin terveyden takia.
Paljon neuloin lahjoja enkä juuri ostanut mutta silti rahat lopu!
Paljonkas sitä on tuhlata kun paljon ei rahaakaan tule.
Yritin soskun kautta että jos jotain apua jostain päin, ei mitään!
Pitkähän tammikuu on mutta meillä vielä pitempi!
Muualla ihmiset ei halua olla köyhiä, tosin nekään ei tee mitään, mutta koska ne asuu kaukana niin, ne on jotenkin enemmän reppanoita kuin omat köyhät. Lisäksi ne on mediaseksikkäitä.
Kukaan ei kehu sua, että olet auttanut suomalaista köyhää. Suomalaisen köyhän ainoa vikahan on se just ettei se tajua kualla! Hemmetin juntti! Sitten se on vitun rumakin. Sillä on tuulitakki ja iso maha, hyi...
Se sais kelasta ja sossusta rahaakin jos tajuis hakee, mut se on jotenkin niin reppana ja vammanen et ei se tajuu ja siks se asuu metsässä. Kui varten se ei tajua ? Eiks se osaa kysyy tai googlettaa... Mikä mielenterveysongelma?, syrjäytynyt?, traumatisoitunut??? Mitääääh?????
Siksi autan kehitysmaiden köyhiä. Mutta autanhan minä Suomenkin köyhiä maksamalla veroja...
Minulle on sama minne kuukausilahjoitus menee, toivottavasti hyvään tarkoitukseen.
eikä täällä lapset kuole nälkään ja sellaisiin tauteihin joita vastaan rokotetaan. Jos joku on niin sairas tms. ettei osaa/pääse palveluja käyttämään, tuskin minäkään häntä löydän ja pystyn avustamaan.
Mutta ennen kaikkea: ihmiset on ihmisiä kaikkialla maailmassa, miksi minun täytyisi antaa pienet avustusrahani nimenomaan suomalaisille?
ei sossu- ja kelahakemuksia tarvitse vaivautua tekemään itse. Sitä varten on palkatut työntekijät.
Jokin muu systeemi pitäisi kehittää näitä ihmisiä varten. Tämänlainen kyykyttäminen on heille viimeinen pisara ja siksi kuolevat mieluummin kuin hakevat apua. Se ei ole oikein, vaikka av-mamman oikeustajuun se uppoaakin kuin kuuma veitsi voihin.
Vierailija:
ei sossu- ja kelahakemuksia tarvitse vaivautua tekemään itse. Sitä varten on palkatut työntekijät.
itse aiheutettua. Ei viitsitä panostaa koulunkänytiin, jätetään opiskelut kesken ja sitten ihmetelleen kun ei löydy töitä.
Kehitysmaissa ihmisillä ei edes ole mahdollisuuksia. Niinkus VÄHÄN eri asia...