Paras joululahja - mies jätti riidan päätteeksi.
Ja tuossa ei ollut edes mitään ironiaa, niin helpottunut oikeasti olen. Lapsen takia yrittänyt sietää ja ymmärtää kaikkea, minkä takia muissa olosuhteissa olisin lähtenyt moneen kertaan. Mies haistattaa minulle vitut pari kertaa viikossa tyylillä " haista sinä vittu, painu vittuun, en jaksa katsella sua" , kun olen kuulemma ärsyttänyt häntä. Tämä ärsyttäminen voi olla esim, että pyytää kolmatta kertaa viemään samat roskat tai esittää " liikaa" (=enemmän kuin yksi) kysymyksiä mistä tahansa aiheesta, kun ei jaksa kuulemma moista turhaa mussutusta.
Mies ei ole kahteen vuoteen tehnyt kertaakaan seksiin aloitetta, ja sen vähäisenkin seksin aikana makaa vaan selällään. Tuntunut niin uskomattoman pahalta käydä firman juhlissa ja muualla yöelämässä, kun huomaa saavansa edelleen paljon huomiota miehiltä. Kotiin tullessa olen ylpeä, kuinka olen kaikki torjunut rakkaudesta mieheeni, ja tulen hänen selän taakse alasti laittaen käteni hänen ympärille.. Saan äkäisen vastauksen, että onko pakko herättää, että ihmisen on v*u pakko nukkua. Sitä sitten miettii, että miksi sitä jaksaa olla uskollinen tuollaiselle..
Sitten puolet ajasta ollaan maailman rakastavimpia miehiä. Isänä tuo on onneksi ollut aina loistava. Mitä nyt minun mielestäni lapsen kuullen äitiä ei ikinä huoritella tai käsketä painua vittuun. Mutta kolmikymppinen mieheni kun puolustautuu aina, että minä ÄRSYTIN häntä.. Ihan kuin juttelisi viisivuotiaan kanssa..
Tottakai on itsellä nyt haikea ja surullinenkin olo, mutta tuntuu kuin iso kivi olisi vierähtänyt harteilta pois.
Kommentit (9)
Ymmärrän sinua täysin, paitsi tuota ylpeyden aihetta siitä, että et käy vieraissa, sehän on ihan normaali asia. Nyt voit aloittaa uuden elämän, ilman vinkujaa ja sättijää. Meilläkin mies syyttää aina minua, kun käyttäytyy huonosti.
elämän. Mä en kuuntelis tuollaista puhetta - lapsen kuullen tai ilman. Huoraksi minua ei mieheni nimittele, jos nimittelis niin lähtö tulis. Vaikka ois kuinka raivona. Saatikka sitten että tämä tapahtuisi pari kertaa viikossa. Ei ole normaalin aikuisen toimintaa tuo mitä miehesi on sinulle tehnyt. Hyvä että pääset uuden elämän alkuun. Onnea ja hyvää uutta vuotta sulle ja lapsellesi!
Ja jollain sairaalla tavalla toivon, että mieheni älyäisi ettei kannata seurustella rajatilapersoonan kanssa...tunne-elämäni on murrosikäisen tasolla, ehkäpä ap:n miehenkin?
Oma mies todellakin ärsyttää ja jos esim. pyydän häntä viemään roskat, alkaa mussuttamaan vastaan (vaikka hänen hommansa, itse sitä ehdotti) ja sitä en jaksa kuunnella sen jälkeen kun olen vääntänyt hänen suvulleen ruoat jouluksi. Aina pitää inttää vastaan kuin mukamas fiksu ihminen...
Olen aloittanut ryhmäterapian sairauteni takia ja jo nyt, yhden kerran jälkeen, olen alkanut huomaamaan ja tiedostamaan käytöstäni. Silti ärsyynnyn tahattomasti miehen käytöksestä päivittäin, esim. äsken itkin kun hän ei heti tullut auttamaan minua siivoamisessa (lahjapapereita kaikkialla jne.) ja lattialle oli jäänyt hänen uusien " leikkikalujensa" papereita ym. ihan vauvan leikkimaton viereen.
Kun oikeasti seksuaalisena ihmisenä tuollainen seksittömyys ja ainainen torjuminen ottaa todella koville. Ei olisi ihme, että toisen kelkkaan humalapäissään lähtisikin. Mutta juu, hyvässä suhteessa uskollisuus onkin itseisarvo. Hieno nyt tietää, että siihen itse pystyy, vaikka mikä olisi.
Ja kiitos sympatiasta. Kovat ajat tässä vielä tiedossa, kun asunnon etsinnät ja materian jako edessä. Onneksi lapsen tiedän jääväni itselleni, ettei siitä tarvitse lähteä tappelemaan. Mies meinaan myönsi, että hän vaikka keksii sellaiset tarinat, ettei lasta minulle ikinä annettaisi. Eli tälläisen kanssa sitä on eletty vuosikaudet.. Miten ihminen voi olla näin sokea.
AP
Ei ole järkeä elää epätyydyttävässä parisuhteessa.
Itselläni oli samantapainen mies,tosin vaikeudet ovat jatkuneen jo 6 v. Loppukesästä sitten otin tytön ja lähdettiin ja en ole katunut. Opiskelevana äitinä sitä on ollut välilä aika rankkaa,mutta elämän laatu on parantunut 100% kun ei tarvitse olla kenenkään haukuttavana ja arvosteltavana.
Mies tapaa tyttöään nyt jopa enemmän kuin meidän avioliiton aikana, mikä on ollut aikamoista plussaa,kerrankin elämässä mulla on reilusti omaa aikaa,joka toinen viikonloppu ja yhtenä arki-iltana ja yönä viikossa:)
Uusi parisuhdenkkin jo kolkuttelee ovella ja toivon todella että tämä mies olisi vähän edes selväjärkinen.
tuo oli todellakin PARAS joululahja, jonka sinä tulet siltä mieheltä ikinä saamaan. Elämä on paljon onnellisempaa, kun ei ole tuollaista miestä riesana. Tiedän kokemuksesta.