Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, vertaillaans nyt kuka sai kalleimman lahjan

Vierailija
24.12.2007 |

Itse en voi ottaa osaa kun mies osti minulle vaan 120 euroa maksavan, mutta mielellään kuulen mitä muut saivat

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovat täysi-ikäisiä? Miksi joulu olisi vain lasten juhla?

Vierailija
22/26 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kalleimmat oli timanttikorvakorut, jotka maksoivat 1500euroa ja ristiriipus joka maksoi 800euroa. (hinnat tiedän kun olen ne itse valinnut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia. Ja oikein mukavan kivasti hymyssäsuin availin kaikki pakettini. :)

Vierailija
24/26 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut mieheltäni mitään lahjaa.

tai sain mukavan joulun. pientä, vaatimatonta yhdessäoloa. mieheni paistoi kinkkua, koristeli kuusen lapsen kanssa ja kävi etukäteen kaupassa.

M

Vierailija
25/26 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pari viikkoa ennen joulua sain mioheltäni Chanel 5-hajuvettä, kukkia saa ainakin kerran kuukaudessa, saan lähes aina ostaa kaupasta sitä mitä haluan (osaan kyllä itse miettiä onko meillä vara vai ei). Emme kumpikaan kaipaa mitään kalliita yllätyslahjoja toisiltamme, vaan ostamme yhdessä sitä mitä haluamme.

Minusta on ällistyttävää, että saat LÄHES aina ostaa mitä haluat. Oletko jotenkin miehesi holhouksessa vai miksi tarvitset sen osto luvan?

Vierailija
26/26 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en mäkään kysyisi mieheltäni, onko meillä rahaa, vaan tarkistaisin asian itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme