Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli vähän paha mieli, miesystävän lahjasta

Vierailija
24.12.2007 |

tai oikeastaan siitä etten saanut mitään lahjaa. Oman lahjani annoin hänelle jo edellispäivänä kun luulimme ettemme näe enää ennen aattoa. No näimme kuitenkin vielä tänään enkä saanut mitään lahjaa, seuraavaksi näemme huomenna eli taidan jäädä ilman. Ostin hänelle 60e lahjan pienistä rahoistani, hän tienaa 5000e kuussa eikä mitenkään voinut muistaa vaikka tiesi että ostin hänelle lahjan

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa tosiaan on. Onko hän muutenkin pihi, esim maksaako hän ikinä kun syötte ulkona?

Vierailija
2/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kerrot ajoissa, että ostit lahjat ja haluat itsekin jotain, selvä peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan kannata suhtautua liian vakavasti. Toiset ei osaa tai tykkää ostella lahjoja, olen juuri tällainen. Sitten ostan väkisin jotain missä ei ole ajatusta jos on pakko. Olisit ap ostanut jotain halpaa. Itse annoin kuvan itsestäni kehyksissä miesystävälleni jonka kanssa( erossa) eka joulu.

Vierailija
4/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pienistä rahoista. Nyt kyllä oikeastaan vituttaa että menin edes mitään ostamaan, en taidakkaan olla kovin tärkeä. Osaa kyllä ostaa lahjoja. Ja rahalla saa jos vain haluaa. Senkun olis kävellyt kultasepänliikkeeseen ja ostanut jotain. No tulee hälle ainakin paha mieli kun avaa minun lahjani ja tajuaa että se on vielä maksanut paljon

Vierailija
5/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun pienistä rahoista. Nyt kyllä oikeastaan vituttaa että menin edes mitään ostamaan, en taidakkaan olla kovin tärkeä. Osaa kyllä ostaa lahjoja. Ja rahalla saa jos vain haluaa. Senkun olis kävellyt kultasepänliikkeeseen ja ostanut jotain. No tulee hälle ainakin paha mieli kun avaa minun lahjani ja tajuaa että se on vielä maksanut paljon

Vierailija
6/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kunnon nuukaperserseeltä.

Vierailija
7/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on moukka, jätä se ja etsi parempi. Kamala pihtari, vinkuu tietty pildeä mutta ei maksa mitään.

Vierailija
8/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halooo...

Vierailija
9/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tunnu missään.

Vierailija
10/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietää että se on mulle tosi paljon rahaa. Yksikään lasten lahja ei maksanut edes niin paljon, ostin monta pikkulahjaa

Vierailija
11/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin varkas mies edes pitää sellaista 60euron halpiskorua..

.. paitsi ehkä näyttääkseen sinulle, että " kiitos, toooosi kiva koru"

Vierailija
12/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tapana antaa lahjoja lähimmille ihmisille. Ja ne, jotka eivät niin tee, tietävät kyllä olevansa poikkeuksia. Yleensä ihmiset odottavat edes jotain lahjaa seurustelukumppaniltaan, eikä siinä ole mitään erikoista. Siinä sen sijaan on, jos vaan jättää lahjan hankkimatta, selittämättä etukäteen, että minulla muuten on tällainen tapa, että...

Minä kyllä ottaisin ap:n tapauksessa lahjattomuuden vinkkinä siitä, että en tosiaan ehkä ole niin kovin tärkeä. Kuka mies oikeasti on voinut missata sen tiedon, että useimmat naiset kaipaa ja arvostaa lahjoja ja muuta sellaista muistamista? Jos olisi suhteessa paljon pelissä, tuskin ottaisi riskiä hermostuttaa naistaan " unohtamalla" lahjan.

Vierailija
13/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaan enemmän kun lapsiensa! Omituista mielistelyä... Aikuisille muutenkin riittää vaan joku pieni lahja, jossa on ajatusta

Vierailija
14/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten yksittäiset lahjat nyt vain olivat edullisempia vaikka niitä onkin sitten aika kasa. Mitään kivaa miehen näköistä halvempaa en löytänyt.

Vierailija
15/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla tulevaisuudessakin romantiikka hakusessa jos ei osaa edes joululahjaa ostaa seurusteluvaiheessa. Vaan ehkä sitä voisi kouluttaa vielä? Jotenkin hellävaraisesti mutta selkeästi.

Vierailija
16/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eipä ole mies mulle lahjaa ostanut. Eipä se kyllä harmita, tiedän 8 vuoden yhdessäolon jälkeen että reppana vaan ei totisesti OSAA ostaa lahjoja, ei se sillä pahaa tarkota. Nytkin se kyllä kyseli että mitä haluaisin, mutta eipä tässä erityisesti kaipaa mitään joten pyysin vaan tuomaan joulunpunaisia ruusuja jos haluaa ilahduttaa. Niinpä sitten toi. Mutta mitään yllärilahjoja meilläpäin on turha odottaa! Niin ja itse kyllä ostin miehelle lahjan, tykkään ostella lahjoja, itselle on aivan sama saako mitään, antamisen ilo on paras ilo! ;)

Vierailija
17/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makselee kalliita ruokia jne, että ei siitä rahan kulutuksesta ole kyllä nyt kiinni. En vain ymmärrä, no jos ei lahjaa tule joulunkaan jälkeen niin voin ruveta ihmettelemään, ehkä on vain unohtanut kun on ollut pitkään sinkkuna eikä ole tarvinnut ostella lahjoja naisille

Vierailija
18/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli meidän seurustelun alussa tosi huono osta En olmaan mitään,ja silloin sen jotenkin nielin. Lasten syntymän jälkeen oli ensimmäinen äitienpäivä ilman lahjaa tai muutakaan muistamista. Silloin sen tajusin, minun täytyy vaan yksinkertaisesti kertoa mitä haluan milloinkin ja muistutella päivistä. Nytkin syksyllä kerroin suoraan mitä haluan synttäri lahjaksi ja sen sain. Näin on menty monta vuotta ja hyvin on toiminut eikä kenenkään ole tarvinnut pahoittaa mieltään. Eihän siinä tietenkään kauheesti miehen tarvitse ajatella,mutta pääasia että saa itsestään sen verran irti että menee ja paketoi sen lahjan ja muistaa antaa sen oikeena päivänä.

Tänä jouluna huomasin koulutuksen menneen perille.. Olimme ostaneet jo itsellemme joululahjat ja päätimme ettemme oikeasti osta mitään.

En ollut mitään toivonut ja yllätys oli suuri kun sain kaksi pakettia mieheltä, jyväpussin ja hieromalaitteen ja toisesta meikkipaletin.. Herra jee, täydelliset lahjat minulle ja ilman mitään vihjettä... Ihanaa:) Kyll monen työn tulos on nyt palkittu:)

Vierailija
19/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäänsä on hyvien tapojen mukaista ostaa ystäville joululahja, sanovat nämä epäsivistyneet ja katkerat vastaanpanijat mitä hyvänsä. Se vain on kohteliasta. piste.

Ja erityisesti, kun sinulla oli hänelle lahja (oli se minkä hintainen hyvänsä) niin hänen olisi kipinkapin pitänyt mennä sinulle jokin ostamaan.

Ja kyllä lahjoja ostetaan tulotason mukaan.

Vierailija
20/24 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jouluna vain kuuluu jotain antaa itselle tärkeille ihmisille, enkä ymmärrä miksi osa tämän ketjun vastaajista alistuu mihinkään muuhun? Ei lahjoja usein saa, miksi niitä ei saisi saada edes silloin kun on " niiden aika" ...? En tiedä onko tuo nyt ihan eron paikka, koska tilanne voi kehittyä paremmaksi, mutta kyllä minä ottaisin puheeksi, että millainen jouluperinne miehellä oikein on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi