Tuli vähän paha mieli, miesystävän lahjasta
tai oikeastaan siitä etten saanut mitään lahjaa. Oman lahjani annoin hänelle jo edellispäivänä kun luulimme ettemme näe enää ennen aattoa. No näimme kuitenkin vielä tänään enkä saanut mitään lahjaa, seuraavaksi näemme huomenna eli taidan jäädä ilman. Ostin hänelle 60e lahjan pienistä rahoistani, hän tienaa 5000e kuussa eikä mitenkään voinut muistaa vaikka tiesi että ostin hänelle lahjan
Kommentit (24)
Jotkut ei välitä lahjoista. Mun mies varmaan loukkaantuis, jos ostaisin sille mitään kultasepänliikkeestä ;-) Inhoaa koruja.
Me ostetaan satunnaisesti toisillemme jouluna/synttärinä jotain. Jos ei tuu mieleen sopivaa lahjaa, niin ei tarvitse stressata eikä väkisin ostaa. Jos keksii jotain, niin sitten ostaa. Näin on ollut alusta asti, mukavaa kun lahjojen osto ei aiheuta paineita. Kumpikaan ei loukkaannu, jos lahjaa ei ole.
Tänä jouluna mies oli ostanut jotain, mutta unohti sen työpaikalleen. Mun lahja sille oli oikeestaan molemmille, joten en jäänyt ilman ;-)
Jos hän on fiksu, niin ehkä pahoittelee asiaa, ja korjaa joko sillä tai jollain muulla tilanteen. Lahjojen ostaminen voi olla vaikeaa, niin ettei pahoita toisen mieltä.
koriste-esineitä mutta hyvän koulutuksen saaneena antaa nyt 200e joka joulu mulle ja mä ostan timanttini tai kosmetiikkani sit niillä rajoilla itse. Opettakaa niitä!
Meillä ei oikein mene putkeen vielä 15 vuoden jälkeenkään.
Alussa ei tosiaan tullut lahjoja. Kun sitten kerroin, että olisi kiva josus saada jotain, aloin saada, mitä ihmeellisimpiä virityksiä.
Seuraavana yritin kertoa tarkkaan, mitä haluan.
No jaa..
Toivoin korvakoruja, laadukkaita ja pieniä.
Sain kultajousen lehdykässä mainostetut kamalan zirkoniasetin, missä kaulakoru ja järkyttävät teinikorvikset. Ja kuittia ei tietenkään tallessa. Ja mies tietenkin loukkaantunut kun en suu korvissa ilahtunut niistä koruista.
Nyt mää sitte keski-ikäinen nainen kuljen vähän aikaa kamalissa zirkoniavirityksissä ja pikkuhiljaa " tiputan ne vahingossa" jonnekin. Harmittaa vain kun sillä rahalla olisi saanut oikeasti laadukkaat, pienet korvakorut.