Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44-vuotias ja seurustelen 18-vuotiaan miehen kanssa haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
11.11.2008 |

Itse en voisi kuvitella seurustelevani lastani nuoremman miehen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oikeastaan toivoisin olevani samassa jamassa :) Olen 40v ja kyllä nuoret pojat (16-18v) vetoavat minuun eniten. Eivät kaikki, mutta ne kypsimmät tapaukset.

Minulla on nyt 3 vuotta nuorempi mies ja onhan tuokin vielä onneksi ihan ok, enkä vaihtamaan lähde, mutta jos se sattuisi tyhjää potkaisemaan, niin varmaan seuraavaa katsastaisin tuolta nuorisosta ;)

Joo ja minullakin on melkein saman ikäisiä lapsia. Vanhin poikani joskus vinoilee minulle pedofiliasta kun pidän niin innokkaasti yhteyttä poikaoppilaisiini vielä koulun loppumisen jälkeenkin, siis ihan "yleisestä kiinnostuksesta" heidän elämäänsä kohtaan, en ole kenellekään mitään sen läheisempää ehdotellut.

Yläkoulun opettajatar

Vierailija
22/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25 v. ja noi parikymppiset ja sen alle näyttää mustakin ihan lapsilta vielä (poikkeuksena tosiaan ne hyvin kehittyneet ulkomaalaistaustaiset..). No, ehkä mäkin kahdenkymmenen vuoden kuluttua sitten innostun niistä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin salilla viime kesänä nuoreen mieheen, joka vaikutti huomattavasti vanhemmalta kuin on. Hän on n. 190 cm pitkä ja lihaksikas urheilija. Ulkoisen olemuksen perusteella hänestä ei ikinä uskoisi että hän on vasta vähän aikaa sitten täyttänyt 18. (Vieläkin hämmästelen tätä asiaa, on vaikeaa uskoa hänen ikäänsä ja että hän on minua 19 vuotta nuorempi.) Olen kuukausien mittaan keskustellut hänen kanssaan vakavammistakin asioista ja hän jotenkin osaa sanoa asioista sellaisia kommentteja jotka antavat uusia näkökulmia ja laittaa ajattelemaan. Meillä on paljon yhteistä ja jos olisin syntynyt edes 15 vuotta myöhemmin olisin korviani myöten häneen rakastunut ja hän voisi olla minulle se oikea. Mutta kun tosiasiat ovat mitkä ovat niin toivon että pysyisimme ystävinä ja että hän vielä löytää ikäisensä tyttöystävän ja saa onnellisen perheen. En kyllä tiedä mitä tapahtuisi jos hän yllättäen kertoisi olevansa minusta kiinnostunut... En usko että näin koskaan käy joten sitä on turha miettiä.

Vierailija
24/24 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei siis olekaan hätää, olen 32 ja ihan hullun ihastunut yhteen vähän yli kakskymppiseen poikaan. Pitänyt itseäni pedofiilinä ja kiertänyt kaukaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän