Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44-vuotias ja seurustelen 18-vuotiaan miehen kanssa haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
11.11.2008 |

Itse en voisi kuvitella seurustelevani lastani nuoremman miehen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyväksikäyttää?

Vierailija
2/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen nainen olen, tosin näytän ikäistä nuoremmalta, juuri eilen kuulin että en kuulemma näytä päivääkään yli kolmekymppiseltä!

Mies on nuoresta iästään huolimatta miehekäs ja olemme todella rakastuneita! Mies suhtautuu myös hyvin lapsiini ja meillä on ihanaa ja onnellista! Ensimmäinen yhteinen joulu tulossa!

Ja en ole varastanu ketään mies se minut bongasi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin tuollaisen nelikymppisen rakastajan. En etsisi siis mitään seurustelusuhdetta vaan _panosuhdetta_

M26

Vierailija
4/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka pitäisin itseäni suvaitsevana ihmisenä, on tuo minusta sairasta. Olen itse 43-vuotias, eikä tulisi mieleenikään koskea edes alle kolmekymppisiin. Jos nainen on normaalilla älyllä varustettu ja normaalit henkiset kehitykset läpikäynyt, ei voida puhua samana päivänäkään 18-vuotiaasta pojasta!! Omana päätelmänäni teen sen, että seksi voi välillänne olla hyvää, jos pääsee pedofiliatunteen yli. 44-vuotias nainen on hyvin avoin ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, samoin teinipoika = )

Vierailija
5/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljamahainen prinssinakkimuna:=)

Onnea ap.lle,vilpittömästi,nauti.

Vierailija
6/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se lapsi tulee sieltä römpsästä ulos vain yhden kerran. Ei ole tarkoitus että jää siihen edestakaisin soutamaan. Muistutatko muuten ulkonäöltäsi paljon pikku-Petterin äitiä?

Vierailija
7/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

homomies tekee vauvan av-palstalla? Etsii vanhaa rakastajaa? Olisin toivonut että edes rakastajatarta, mutta ei?

jos saisin tuollaisen nelikymppisen rakastajan. En etsisi siis mitään seurustelusuhdetta vaan _panosuhdetta_

M26

Vierailija
8/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

m26

Vierailija
9/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua yli kymmenen vuotta nuorempi, enkä voisi kuvitellakaan olevani 18-vuotiaan kanssa. Ikäero on kyllä todella suuri!

Kun olin itse 18-vuotia, minusta silloinkin 18-vuotiaat pojat tuntuivat pojilta, eivätkä miehiltä. Nyt ne tuntuvat näyttävät (ja kuulostavat) melkein lapsilta.

Vierailija
10/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan olla, eihän tuossa muuten pointtia olisi. Jaksaa varmaan kuin pieni duracell-pupu?

Vierailija
11/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommassa on kyse. Veikkaan siism että joku Turkintuliainen kyseessä.

Vierailija
12/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tosi aidosti. Onkohan ap "lievästi" ylipainoinen eli bmi yli 50?

Vierailija
13/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen yks kaveri kertoi kaveristaan joka on nainen 42v, ja joka seurustelee 18v. miehen kanssa. Olin aika epäileväinen, mutta kaverini sanoi, että nainen on tässäkin tapauksessa nuorekas ja mies taas ikäistään kypsempi. Aika harva 18-vuotias osaa vielä panna niin että aikuinen nainen nauttii. Toisaalta nuorella on into oppia, ja kuka parempi opettaja kuin kypsä nainen? ;-)

Ilmeisen onnellisia ovat ainakin nämä kaksi!

En sano, että itse pystyisin samaan. Olen 37-vuotias ja näytän kyllä nuoremmalta ja tapaan 26-28 vuotiaita ihania miehiä koko ajan, mutta siinä se (ikä)raja mulla meneekin. Vaan kuka minä olisin sanomaan, että te ette voi toisistanne nauttia??? Nauti ap ihmeessä! Niin miehesikin varmaan tekee ;-P Hyvät jatkot teille!

PS. Sille 26-vuotiaalle, joka haki kypsempää rakastajatarta, käviskö mun ikäinen vai haluaisitko selvästi yli 40v. (teoreettinen kysymys vain, kemia lienee se tärkein kriteeri, ikääkin tärkeämpi)?

Vierailija
14/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteellenne, mut muista jotta viel tulee aika jolloin kloppi on kloppi ja etsii seuraavaan......se meillä miehillä on vikana, et nykyinen ei "viihdytä" kovin kauaa ja sit pitää rueta ehtimmää seuraavaa

Vierailija
15/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

m26

Vierailija
16/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lähinnä kuvaava sanonta. Ja sinulle joka sanoit olevasi alle 40v, näin teoriassa voin sanoa että miksipä ei! Olen aina pitänyt kypsiä naisia viehättävinä!

M26

Vierailija
17/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rakastajasi tulee toimeen lastesi kanssa? Tutustuitko häneen lastesi kautta, oliko esim. lapsesi kanssa samalla luokalla? Luulevatko ihmiset usein sinua rakastajasi äidiksi?

Vierailija
18/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso-Petteri enää kavereitaan kylään kun ne kaikki panee sen mutsia...

Miten rakastajasi tulee toimeen lastesi kanssa? Tutustuitko häneen lastesi kautta, oliko esim. lapsesi kanssa samalla luokalla? Luulevatko ihmiset usein sinua rakastajasi äidiksi?

Vierailija
19/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.Hirvosen näköinen, mutta siltä irtoo...

Juuso-Petteri enää kavereitaan kylään kun ne kaikki panee sen mutsia...

Vierailija
20/24 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni, poikani siis, on 18 - vuotias. niin myös hänen kaverinsa. Lapsia vielä kaikki, joten en voisi kuvitellakaan. Ja tunnen siis MONTA 18 -vuotiasta poikaa.

Mutta heitä varmaan kiinnostais vanhempi nainen opettelukaverina. Sori vaan, muuta et kyllä 18 - vuotiaalle voi olla. Tai toisaalta, mikä hänen äitisuhteensa on?

T: 43 - vuotias äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi