Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävän " käsittelyyn" ehdotuksia, kiitos...

Vierailija
23.12.2007 |

Kävipä niin, että miesystävä piipahti äskettäin minun luona kylässä. Läksi yöksi kotiinsa, mutta unohti kännykkänsä tänne. Tavoistani poiketen katsoin läpi ukon viestit( tiedän, hävettää, mutta jotenkin vaisto sanoi että löydän jotain. vaisto minut ajoi katsomaankin). Löytö oli siis joltain thai-akalta viestejä, jossa mukana perinteiset lepertelyt ja ronkui rahaa lisäksi. Näitä viestejä useita. Mies on käynyt n. kerran vuoteen phuketissa " sukelluslomalla" , mutta sukelluksen kohde selvisi kyllä nyt. Riemastuin tietysti täysin ja keskusteltiin aika kovasti tovi.

Tartuntaa ei kuulema ole voinut tulla, kortsu ollut käytössä ja testitkin tehty. Itse hairahdus on kuulema tapahtunut kaksi vuotta sitten, ja eukko vaan lähettelee niitä viestejä edellleen. Mutta uusi loma kuuluu olevan varattuna kuukauden päähän-phukettiin taas. Itse en pääse töiden vuoksi nukaan nytkään.

Arvatkaapa aatokset! Mitäpä uskoisin:

Onko ukollani siellä lapsi tai jotain tämän eukon kanssa, johon raha menisi, vieläkö panevat kun sinne taas on menossa... Nyt on melkoinen seksilakko menossa, jotenkin into katosi-tulleeko takaisin. Muutenkin on tullut mieleen, että riitänkö minä miehelle, tuskin osaan niin kivoja kikkoja kuin nätti thai-ammattilainen. Vähän riittämättömyydentunnetta mukana nyt.

Mitäpä tekisitte? ajan kanssa olen oppinut miehestä välittämään ihan todella ja nytkin-tästäkin huolimatta-on ikävä. Toisaalta tekisi mieli panna läskiä mustumaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana on todella HIV, vaikka voi sen tietysti saada muualtakin. Jos olisin sinä, jättäisin kyllä miehen ihan jo oman mielenrauhani takia. Ikävää löytää jotain tuollaista!

Vierailija
2/17 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen luottanut ihan täysin, eikä moinen ole tullut aiemmin mieleenkään. Ihmettelen vieläkin miten vahva tunne ajoi kännykän katsomaan. Luulin että aikuisen ja kypsän miehen kanssa en joutuisi enää moisia katselemaan, mutta mies on näköjään aina mies. Luulin ihan tosiaan että tämä tapaus olisi moisen " urheilun" yläpuolella. Kuvottaa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ei ole asuttu, mutta sekään päätös ei olisi ollut enää kaukana. Alkaa tuntumaaan etten kykene enää ikinä seksiin hänen kanssaan: HIV, ja hepatiittipelko on melkoinen. ja vaikka testissä olisikin käynyt, en taida olla valmis ottamaan riskiä uusista hairahduksista ja taas uudesta hiv-pelosta. Voiko tälläisestä luottamusloukusta toipua joskus? onko niin todistettavasti käynyt kellekään?

Vierailija
4/17 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän kuva takapuoleen ja todella suosittelen lämpimästi testejä.

Vierailija
5/17 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen naisen jälleen seuraavalla lomallaan eikä kyseessä ole mikään kaksi vuotta sitten taakse jätetty vanha juttu. Todennäköisesti kyseinen nainen lähettelee viestejä myös muille tapaamilleen miehille ja tapailee näitä.

Itse on tietysti päätettävä, miten tuohon suhtautuu...

Vierailija
6/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee nyt onneaan josko joku laittaisi rahaa. Kysyinkin mieheltä, että tajuaako edes että rakkaudesta tuskin on kyse, vaikka viesteissä leperrelläänkin. Mutta heti perään rahanlähetyspyyntö. Kyllä mies kuulema tajuaa, että tuskin on ainut elättäjä naiselle(oli sitä jo itsekin viestissään kysellyt, mustasukkaisuuttaanko?) Jotenkin tuollainen huomio kai sitä imartelee, sairaalla tavalla. Mitäpä tässä enää voi sanoa----- NE MIEHET. Putosimpa taas lujaa takaisin maanpinnalle, miten paljon miehiin voikaan luottaa.

Vierailija
7/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu ei kaikelta suojaa, sillä esim. tippurin voi saada myös nieluun.

Vierailija
8/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nopeita liikkeitä. Ukolle kenkää ja tosissaan testeihin! Muussa tapauksessa löydät itsesi täältä vielä sen toisen viiden vuoden jälkeen itkemästä että miten kävi..

Paljon voimia ap!

Vierailija
9/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa etten enää kykene jatkoon, vaikka itse " harhapano" ei minua heilauta( en ole kovin mustasukkaista laatua). Tautiriski tässä sai minut pompaamaan kattoon. Loukkaavinta on nimenomaan se, miten kehtasikin altistaa minutkin HIV:ille yms. Oli välittänyt edes sen verran, että olisi kertonut heti seikkailustaan. olisin ymmärtänyt. en vaan olisi koskenut koko mieheen ennen puolen vuoden karenssia ja testauksia.

Vierailija
10/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko tosiaan, että miehet antavat " kertapanoille" thaimaassa puhelinnumeronsa, ja yhteydenpito jatkuu kahden vuoden ajan vain " kertanusasun" jäljiltä.

se on vakipano, ja koska nainen pyytää rahaa, kyseessä on enemmän, joko lapsi, tai sitten ihan tosiaan vakituinen suhde.

hyi saasta.

Vierailija
11/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä kehtasit mennä lukeen ukon viestejä! Häpeä! Akka vaihtoon, ja heti!

Vierailija
12/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän ?? Varsinkin kun tekstiviestien lähettäminen jostain Thaimaasta ei ole ihan ilmaista ??

Taitaa olla vain vuorenhuippu mitä mies sinulle kertoi. Valitettavasti.

Aikuisiakin meihiä on olemassa ja löydät varmasti miehen johon voit luottaa. Älä anna itsesi katkeroitua. Jatka elämääsi ja anna mahdollisuus hyvälle miehelle!

Vierailija
13/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä olet tehnyt väärin.

Miksi miehesi etsi toisen? Miksi et ollut parempi kumppani?

Oletko liian lihava, tyhmä, ruma, köyhä, nalkutatko liikaa? Vai kaikkea niitä yhdessä (todennäköisesti)

Tsemppiä nyt kuitenkin!

Vierailija
14/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ukolle käynyt tosi perinteiset, eli tilaisuus tehnyt varkaan...Tapahtuu yllättävän useissa perheissä, niissäkin paremmissa...

Vierailija
15/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun häpeäni tässä kolmiodraamassa on kaikkein pienin.

Vierailija
16/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella, että lopetat suhteenne.

Vierailija
17/17 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vain sen, minkä onnistuin lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme