Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan laihtua ja lopettaa tupakoinnin. Ohjeita ja vinkkejä kiitos.

Vierailija
11.11.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aloitat laihdutuksen, kun tupakasta olet päässyt yli. Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sen virheen, että vaihdoin työtä, lopetin tupakoinnin ja aloitin laidutuksen samaan aikaan. Kiloja lähti 12, mutta ne tulivat puolen vuoden kuluttua muutamassa kuukaudessa takaisin, kun en kestänyt stressiä. Tupakasta olen pysynyt erossa, painon pudotuksen aion aloittaa piakkoin uudelleen, kun stressi töissä ja kotona hellittää.

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioremontti ei ole vielä onnistunut. Olin ennen alipainoinen enkä syönyt paljon mitään. NYt on ruokahalua kuin hevosella ja paino nousee. (8kg/10kk). Välillä mietin että onko tämä kaiken arvoista, mutta liikunnan lisäyskin on onnistunut kun kunto on parempi kuin tupakoidessa.

Voi olla parempi että et yritä muuttaa kaikkea kerralla. Ensin yksi asia ja sitten toinen.

Vierailija
4/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpolton lopettamisesta en osaa sanoa, kun en ole koskaan tupakoinut. Mutta olen ollut 15 kg lihavampi ja olen laihtunut.

Mun mielestäni "laihduttaminen" sinänsä on ajatuksena vinksahtanut. Mä näen sen niin, että lihavuus johtuu epäterveellisistä elintavoista (liika ja/tai vääränlainen ravinto, liian vähäinen liikunta).

Mun mielestä on parempi pyrkiä olemaan terveempi ja paremmassa kunnossa, eli syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän. Yleensä silloin kilotkin lähtevät siinä samalla.

Pari vuotta sitten tietoisesti vähensin herkkujen syömistä, lisäsin salaattien ym. kasvisten syömistä ja opettelin lenkkeilemään ja käymään punttisalilla. Jo ensimmäisen 8 kk aikana kunto parani huimasti ja kiloja lähti 10 kg sen kummemmin "laihduttamatta". Nyt paino tasaantunut -15 kg lähtöpainosta ja painoindeksi 22.

Laihduttaminen pelkän laihduttamisen takia on järjetöntä siinäkin, että ilman lihaskuntoliikuntaa laihtuessa poistuu myös lihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi