Haluaisko joku ostaa jotain? Saisin edes yhden joululahjan ostettua lapselle
Mitä tarvitset? Rahaa tulee vasta joulun jälkeen ja harmittaa tosi kovasti. Olisiko joku halukas ostamaan jotain että saisin vähän rahaa lahjoihin. Mitä tarvitset? Kerro rohkeasti niin katson mitä meiltä löytyy
Kommentit (62)
olisikos jotain teema-astioita?
paratiisia?
milloin tulet turusta pois?
Toivon todella että saatte jotenkin lapsen lahjan järjestymään! Peukut pystyssä ja hyvää joulua joka tapauksessa toivottaa 11
En tiedä mitä merkkiä ovat, teemaa?
rahat tilille ja tavaraa ei koskaan kukaan saa? niinkö?
pieni jouluhuijaus?
Voin 20 eurolla antaa jonkun noista muumeistakin jos haluat? Missä pankissa sun tili on? Pitäisi olla sama pankki tai menee tosi kauan että raha tulee tilille, minulla osuuspankki
tettua lapsen lahjaan... Mä en oikeasti usko tällaisiin tumpeloihin, jos joku antaa ap:lle rahaa, niin eiköhn sekin lipsahda johonkin muuhun kuin lapsen lahjaan...
eli sen mukaan maksakaa niistä...
mutta minä olisin ainakin ollut valmis ottamaan sen riskin. Varsinkin kun jos tämä on totta niin riskin ottamisen sijasta olisi ollut vaihtoehtona jonkun lapsen iso pettymys. Voi vaan toivoa että AP on rehellisin keinoin liikenteessä.
Mukin ostaja on hieno ihminen. Toivotan sinulle oikein ihanaa joulua! :) Uskon myös että hyvä kiertää joten eiköhän autajakin tule jollain tavalla palkituksi.
ja nyt ottavat parin asumistuen verran sitä takaisin
...huijari tai ei, mutta minä olisin valmis ihan lahjoittamaan sinulle vaikka 5 euroa...mutta kun minulla on Nordeassa tili. Onko nyt mitään keinoa saada sinulle apu perille? Olen 1000 kilometrin päässä...tunnetko ap ketään, kellä on tili Nordeassa?
Auttaisin muuten mutta miten voi olla varma että rahat todella menevät lapsen lahjaan? Ei 10-20e veisi vararikkoon mutta kun huijatuksikaan ei haluaisi tulla.
pois ni näkyy niillä et asia on hoidossa ettei tule turhaa perintälaskuja tms.. kun mulla oli huono rahatilanne..
Jos Kela perii takaisin liikaa maksettuja asumis- tai opintotukija, niin asumistukeasta/lapsilisästä otetaan pelkästään osa, ei koko tukea idiootti! Ja tuon maksun suuruudeen saa ihan itse päättää!!!
Itse maksoin liikaa maksettuja opintotukija takaisin (Kelan moka, ei mun!) ja asumistuesta otettiin 50 euroa per kuussa.
kun liikamaksua ei ole hirveästi, pari sataa. Toisaalta parempi näin hoitaa heti pois niin ei ole sitten montaa vuotta pienempää lapsilisää. Soitan nyt vielä äidilleni uudestaan, josko se olisi saanut rahaa jostain.
Olen tällä hetkellä kuumeessa ja olen nukkunut viime yönä pari tuntia, koska lapsetkin ovat kipeänä ja mies tämän päivän töissä.
Mulla tuo palautettava summa oli yhteensä muistaakseni 390 euroa.
Kelasta tuli lappu, että jos summaa ei sovita, niin tuesta otetaan muistaakseni 90 euroa kuussa. Vai oliko se 80 euroa, no anyway, jompi kumpi.
Ja jos teillä kerta on noin tiukkaa, niin pakkoko sitä on laittaa koko summaa siihen palautukseen, kun sen voi sopia pienemmäksi?
Multa on helsingissä peritty asumistukea joskus takaisin ja se on tosiaan peritty sitten niistä seuraavista tuista. Ja sama on ollut kotihoidontuen lisäosan kanssa. Kerran sain duunista sen verran rahaa että perittiin sitten seuraavassa tuessa se takaisin.
Ei ne varmasti kajoa lapsilisiin millään tavalla.... Ellet ole ulosotossa korviasi myöten..
multa vie aina siitä tuesta ylimmääräiset saatavansa, mistä tuesta ne on maksettukin, eli kyllä sun pitäis lapsilisä saada.
Jotenkin tässä haisee huijaus.
Ap:han ei saa enää kelan asumistukea! Niinhän se sanoi! Ja kun hän niitä saanut, hän on saanut pari sataa euroa liikaa. Nyt Kela karhuaa sitä ylimääräistä pois siitä ainoasta Kelalta tulevasta tuesta, eli lapsilisästä. Ymmärsittekö? Siksi hän ei saa yhtään lapsilisää 2kk ajalta, kun niin on sovittu Kelan kanssa.
Ap, asun ihan väärällä suunnalla, mutta toivotan kuitenkin lämpöstä joulua! Ehkäpä voisit selittää tilanteen sukulaisille, joiden luo olet menossa. Jospa heiltä liikenisi paketti tai kaksi.
Mukit ovat 2x delfiinihyppy, nipsu, rakkaus ja oliskohan ollut joku muu vielä. Mitä haluaisit maksaa niistä?